a tie vozokilometre su obvzlast super ukazovatelom pri elektrickach ked taka suprava najazdi na tej istej trase 2x tolko ako ked tam ide kachna alebo skodovka....
Chcel by som dufat ze toto myslenie vo vozokilometroch sa v sucasnom stave magistratu stane minulostou a budeme sa bavit o tom kolko to stoji, co by nemalo byt take masivne.
Blbost. Na Prokopa Velkeho idu preto, lebo dane vozidlo konci so soferom sluzbu a mieri do vozovne pri zast. Prokopa Velkeho. Mohol ist aj naprazdno zbytocne zase ako sluzobna jazda bez ludi v useku Hodzko - Prokopa.
na druhej strane tipujem ze v pripade vozidiel elektrickej trakcie ti robi (s vynimkou odpisov vozidiel) gro prevadzkovych nakladov mzda vodica, takze ak by sa to vyjazdilo s rovnakym poctom (nedostatkovych) vodicov tak by to nemusel byt nejak zasadny problem....
Ja som tiez za zrusenie 208 a 202 predlzenie. 1 voz usetrime z 208 a pridame klbovy na 202. Z pohladu soferov nic navyse, z pohladu vozidiel len zmena typu a vzkm zanedbatelny rozdiel.
Určite by bolo treba pridať ďalši voz. Dnes má linka 202 na Hodžovom námestí prestávku 5 min (papierovo, reálne často jazdí na obrat). Za 5 min by neprešla trasu Hodžovo - Šulekova a späť.
208 má teraz interval každú pol hodinu, takže ak by potiahli 202 na Šulekovu, nebolo by treba pridávať ďalší voz. Tie, ktoré idú až na Prokopa Veľkého by samozrejme na Šulekovu nechodili. Len by to bolo nutné označiť aj na busoch, aby ľudia nemali chaos, ktorý spoj kam ide. Ale to je sai len môj nesplnený sen...
Ale moc to nevychádza ak by na Šulekovu chodila každá 202, tak zrušenie 208 by vykrylo tak cca. 1/2 dopravného výkonu. 1:1 by to bolo ak by na Šulekovu chodila každá druhá 202, čo je zase SADizmus.
Toto aj mne príde logickejšie. Ak by si potiahnutie 202 na Šulekovu vyžadovalo pridať len jeden voz, bolo by to naozaj logickejšie ako mať súčasnú 208. Možno by to síce navýšilo vzkm, ale počet vodičov by to neovplyvnilo, a bolo by to vhodnejšie aj pre cestujúcich.
Ike