Ja som ešte novinára, ktorý by sa vyznal v doprave, nevidel. Takže ma ten článok neprekvapuje. A inak odporúčam pondelkového pánka v klobúku a. k. a Bazovského v teleráne na Narkóze
"bus pruhy sú riešenie, ale nie najštastnejšie a nie najlepšie" - čo ale pánko expertko považuje za najlepšie nepovedal.
Nie sú to emtest ale mikro elektronika... Maju ich zatiaľ skoro všetci pezincania Záhoráci a par sa ušlo aj na "Maďare" a Senec... Takže ale zatiaľ ich majú 50 v busoch a 5 na skúšanie a ich zacvik pre vodičov
Áno tieto pokladne sa pridávajú postupne do ďalších vozidiel. Zatiaľ sú nové pokladne v BL-892FD; BL-006HC; BL-410FF; BL-650GI; BL-637GI a ešte v zopár autobusoch.
Poschodové vlaky budú nasadzované priebežne neskôr, predbežne v máji, resp. v júni, po uzavretí zmluvy o ich odkúpení od nemeckých železníc a získaní technickej licencie na prevádzku vozňov na Slovensku.
Dnes som šiel ráno do práce (L201 o 07:33 z Toryskej do mesta), a už sú BUS pruhy od Malého Dunaja, až za križovanie s diaľnicou, ale len v smere do mesta. Zápcha pri cintoríne nebola, ale všetky autá išli v BUS pruhu, ostatné pruhy úplne prázdne. To si nevymýšľam, fakt ani jedno auto som nevidel v inom pruhu, ako v tom, čo je vyhradený pre BUSy. Nechápem, tí vodiči sú fakt retardovaní?!!!
Čo ma ale najviac zaráža, všetko je len dočasné, aj značenie iba oranžové...
Ešte je tam haluška, pruh, ktorý vzniká pred nájazdom na diaľnicu smer Petržalka, má prvých 100 metrov šírku možno tak 2 metre.