Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #228561:
Platí voľná tvorba cien. Ak chce niekto dať 95 € za 13 km, tak kľudne môže. Taxikár doklad vydal (je teda predpoklad, že sumu poctivo zdaní) a ak mal vyvesený cenník, nemožno nič namietať (okrem vlastnej sprostosti).
Reply on: zakaznik #228559:
heh... do srbska za 0,97 letecky... v bratislave 13,5km za 95 taxikom 😃
https://www.ryanair.com/gb/en/cheap-flights/?from=BTS&out-from-date=2018-11-29&out-to-date=2019-11-29&budget=150
Reply on: Dispecer #228560:
Aha, cena.
Reply on: zakaznik #228559:
Nevidím na tom nič zlé.
Hlavne, že má pečiatku. 😃
Reply on: JaNa #228555:
Dobrý deň,

chcem Vás upozorniť, že ste napísali stránkam imhd.sk, ktoré nie sú stránkami Dopravného podniku Bratislava, a. s. a ani žiadneho iného dopravcu, či mesta. To znamená, že nie sme prevádzkovateľmi MHD v Bratislave a ani inom meste a ani vodiči autobusov, trolejbusov, či električiek MHD v BA nie sú našimi zamestnancami, ale práve zamestnancami DPB.

So svojou sťažnosťou sa prosím obráťte na Dopravný podnik Bratislava, napr. e-mailom na adresy info@dpb.sk alebo vnutorna.kontrola@dpb.sk alebo prostredníctvom ich FB stránky: https://www.facebook.com/dpb.sk/

Ďakujeme Vám, že navštevujete imhd.sk a prajeme príjemný zvyšok dňa.
Reply on: JaNa #228555:
Keď vodič vychádza zo zástavky tak sa pozerá do ľavého spätného zrkadla. Takže nevidí skrachované existencie ktoré mačkajú dopyt. Normálny človek p tom vie. Bohuźiaľ v dopravných prostriedkoch sa vozia aj skrachované existencie....
Reply on: JaNa #228555:
Tak. Vylial si si srdiečko, hádam sa ti uľavilo. Len by som ťa chcel do budúcna požiadať, aby si nás tu neotravoval takýmito stupidnými príspevkami. Už prvá veta hovorí za všetko... Dúfam, že sa po dnešku budeš MHD vyhýbať veľkým oblúkom a keď nie, tak ti prajem, aby ťa už žiadny vodič pri dobiehaní nepočkal. Za to, ako si všetkých nazval "skrachovanými existenciami". 👎
Po dnesnom dni ma uz nikto nepresvedci ze DPB nezmestnava len skrachovane existencie, na druhej strane niet sa comu divit ze za tie peniaze tuto nevdacnu robotu nikto normalny nieje ochotny robit. Individuum na 3420 dnes skoda komentovat. Predne dvere otvori az po natlaku. Potom frfle ze si cestujuci dovoli sadnut na predne sedadlo pri dverach s argumentom ze on potom nic nevidi tak som mu povedal nech si ho da v dielni demontovat. Dalsi pacient na 1851 si stoji na zastavke so zatvorenymi dverami, ked dobehnem a stlacim dopyt rozsvieti sa zelene svetlo ale dvere sa neotvoria a autobus odchadza atd. skoda komentovat. Ale vobec sa nedivim ze MHD cestuju len ludia ktori nemaju inu moznost, lebo pre ostatnych je to len otrava a strata casu.😠
Zrušenie zľavy cestovného pre študentov by asi výrazne znížilo ochotu to cestovné platiť. Pohyb revízorov by bol na Facebooku dokonale zdokumentovaný. 😁
Reply on: 3pa3ck3 #228550:
A načo ti preboha bude druhá kartička na to isté, čo dokáže už tá, ktorú máš?
(Zlatý ISIC v tomto, zrazu som miesto otravného kvanta v podobe školského preukazu, stravy, električenky, SADky a dvoch knižničných preukazov klesol na jeden kúsok plastu 🙂 )
Reply on: mp20 #228516:
viete mi priblížiť aj tie špecifické dopravno-technické stavy? Napríklad na križovatke Rožňavská-Bojnická-Galvaniho obvykle ukazovatele odpočtu nejdú a nakoľko táto križovatka štandardne ide v pevnom signálnom pláne, predpokladám, že je to zásahom od levov. Alebo je to spôsobené iným vplyvom?

A ešte jedna otázka - nedalo by sa na jednej strane poučiť vodičov o medzerách medzi vozidlami najmä v križovatkách, kde funguje dynamika (a zaradzovanie odbočovacej fázy na výzvu od detektora)? A na druhej strane nedalo by sa vyznačovať polohu detektora? Pravidelne jazdím cez CDS na Vajnorskom nadjazde a ľavé odbočenie (teraz myslím to od diaľnice) obvykle nedostáva zelenú pre vodiča, ktorý si drží veľký odstup od vozidla pred sebou a to až tak, že nestojí na detektore, ktorý následne nezaradzuje zelenú fázu do poradia.
Reply on: 3pa3ck3 #228550:
A ako dokážeš nárok na vydanie dokladu o nároku na zľavu?
Reply on: mku81 #228544:
Ja si práve naopak myslím, že občiansky preukaz by mal slúžiť výhradne na komunikáciu so orgánmi verejnej správy a nie na dokazovanie nároku na zľavu v síce mestskej, ale stále obchodnej spoločnosti. Na to má daná spoločnosť vydávať svoj doklad.
Reply on: Dispecer #228548:
A tu sa dostávame práve tam, kde sme začali. Štát tieto finančné prostriedky poskytuje v rámci fiškálnej decentralizácie v zmysle nariadenia vlády 668/2004:

http://www.zakonypreludi.sk/zz/2004-668

To, že je to nefér, je druhá vec. Je potrebné nastaviť to tak, aby sa v prípade obcí, ktorých denná populácia je väčšia ako nočná, táto skutočnosť zohľadnila.
Reply on: 810zssk #228547:
Ak by to takto robili všetky obce, bolo by veľmi zaujímavé sledovať tie toky peňazí. 😂

IMHO na tieto zľavy by mal prispievať priamo štát, keďže tu už spomínané právo na vzdelanie by nemal garantovať nik iný, ako práve on.
Reply on: juraj.k #228546:
To je potom dalsi rozmer problemu. Ak uzname ze tie zlavy by existovat mali, stale nie je jasne preco by ich malo poskytovat prave HMB.

Napokon, nikto z Bratislavy urcite nebude protestovat ak sa napr. Terchova rozhodne preplacat polovicu cestovneho "svojim" studentom v Bratislave.
Reply on: 810zssk #228543:
Súhlas. Prečo by to mala byť práve obec (v tomto prípade Bratislava), ktorá by mala dotovať verejný záujem iných ako svojich obyvateľov. Môže to robiť napr. materská obec daného študenta, VÚC alebo priamo štát. Podpora pritom nemusí byť formou zľavy, ale napr. príspevku na cestovné pre definované skupiny.
Podpora verejnej dopravy v praxi.

https://bratislava.sme.sk/c/20970671/idete-na-posledny-autobus-v-bratislave-vas-vyhodia-zo-stanice.html

Aj, keď idete prvým busom na Swechat či medzinárodný nočný máte smolu..
Reply on: Ike #228542:
ja si dovolim zareagovat len na BMK... kazdy s trvalym pobytom v Bratislave nad 15rokov ma karticku, ktora potvrdzuje jeho trvaly pobyt... vola sa to obciansky preukaz... preto nechapem naco je komu dalsia karticka... pravidleny cestujuci pri dnesnom nastaveni by mal mat teda len obciansky a elektricenku... pripadne obciansky a mobilnu aplikaciu... ostatne je podla mna len zbytocna buzeracia

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.