Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Aky je aktualny stav s vjazdom IAD do Lesoparku? Mozu tam rezidenti stale jazdit, alebo sa to uz zrusilo? Dakujem.
Reply on: 810zssk #228327:
Zruším tú linku a dám vykopať ľahké metro!
Môžete sa spoľahnúť. Som tu pre vás.
Reply on: IBBI #228326:
Normalne, prestavku cerpaju kde vyjde (ak sa ozvu), nezvlada a aj sere, ale co s tym spravis? Nepreleti tu zapchu.
Dnes stala 65 v kolone na Tuhovskej rovnych 45 minut. To je tam normalne, alebo mimoriadne? Ak normalne - ti vodici kde cerpaju prestavku? A ako zvlada ta linka jazdit podla CP? A to nikoho vo vrchnosti nesere, ze autobus stoji 45 minut niekde v zapche?
Reply on: Peon #228305:
Podľa https://www.oebb.at/de/fahrplan/fahrplanbilder.html prišlo k tejto zaujímavej zmene [aj na vlakoch z Bratislavy / do Bratislavy] už od 27. 9. 2018. ZSSK o tom nikde neinformovala. Iba bol v tichosti zmenený cestovný poriadok.
Nefunguje plánovanie cesty s vlčieho hrdla ide všetko po 18 až
Reply on: 3pa3ck3 #228318:
Verím tomu že tí čo v komentároch najviac moralizujú a pohoršujú sa nad zlými, zlými policajtmi, tak to sú práve tí, čo tú nelegálnu skratku najviac využívajú so svojimi osobnými autami. A ver mi, že ich nie je málo. Akurát oni si to nedávajú na internety.
Reply on: S499.1023 #228316:
Slovenčina je tak pekný jazyk...! ? ? ?
Reply on: Joyki #228315:
Niesli? V rukách?
Prave niesli elektrobus po Sancovej smer mesto. To este stale trva dodavka vozov ci ho niesli dobit? ?
Reply on: BigMac #228312:
Ideálne ľavé aj pravé nástupište, to súhlasím. Nie však kvôli sci-fi električke namiesto vlaku, ale kvôli prehľadnosti a poriadku: Cestujúci smer Marchegg by sa nemiešali spolu s cestujúcimi smer Wien Hauptbahnhof. ? Vždy by sa nastupovalo dvermi napravo.

Alebo by sa mohol spraviť aj neporiadok: Za účelom rýchlejšieho výstupu a nástupu cestujúcich by mohli vystupovať napravo aj naľavo. ? To však asi železničné predpisy neumožňujú, však? Tak prípadne aspoň mimoriadne keby sa pokazili dvere na vlaku, tak vystupujúci cestujúci by nemuseli ísť k ďalším dverám niekedy cez celý vagón, ale použili by tie oproti.

Ono ale toto je sci-fi nielen preto, že železničná zastávka Hausfeldstrasse už teraz pravdepodobne neexistuje [žiadne vlaky tam už nezastavujú], ale aj kvôli ekonomickej neefektívnosti takéhoto riešenia.
Reply on: 810zssk #228311:
Hmm... Dobrá otázka! ? ?
Reply on: 810zssk #228311:
Čím viac nástupíšť, tým viac šoto!
Praktické využitie pri silnom slnečnom násvite, keď sa už z fotky nedá rozlíšiť smer jazdy vlaku vedeného motorovým vozom / jednotkou ani podľa transparentu, ani podľa rozsvietených návestných svetiel...
Takže pri Peonizácíi treba aspoň dve, ideálne ľavé / pravé, však čo keby sa tam zatúlala električka? 🙂
Reply on: Peon #228305:
K bodu 5: A koľko nástupíšť by bolo dôstojných na žel.zastávke na jednokoľajnej trati, v ktorej nikdy naraz nestojí viac ako jeden vlak?
Reply on: MatejBA #228309:
Podla mna ju niektori ludia stale nenasli , lebo strasne malo ludi na nej furt vidavam,, ked chodim k tete. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.