Ideálne ľavé aj pravé nástupište, to súhlasím. Nie však kvôli sci-fi električke namiesto vlaku, ale kvôli prehľadnosti a poriadku: Cestujúci smer Marchegg by sa nemiešali spolu s cestujúcimi smer Wien Hauptbahnhof. ? Vždy by sa nastupovalo dvermi napravo.
Alebo by sa mohol spraviť aj neporiadok: Za účelom rýchlejšieho výstupu a nástupu cestujúcich by mohli vystupovať napravo aj naľavo. ? To však asi železničné predpisy neumožňujú, však? Tak prípadne aspoň mimoriadne keby sa pokazili dvere na vlaku, tak vystupujúci cestujúci by nemuseli ísť k ďalším dverám niekedy cez celý vagón, ale použili by tie oproti.
Ono ale toto je sci-fi nielen preto, že železničná zastávka Hausfeldstrasse už teraz pravdepodobne neexistuje [žiadne vlaky tam už nezastavujú], ale aj kvôli ekonomickej neefektívnosti takéhoto riešenia.
Čím viac nástupíšť, tým viac šoto!
Praktické využitie pri silnom slnečnom násvite, keď sa už z fotky nedá rozlíšiť smer jazdy vlaku vedeného motorovým vozom / jednotkou ani podľa transparentu, ani podľa rozsvietených návestných svetiel...
Takže pri Peonizácíi treba aspoň dve, ideálne ľavé / pravé, však čo keby sa tam zatúlala električka?
Hej, ta nahradna Nam. Hraniciarov som myslel Ale ako to je dost daleko... podla mna ju s kludom mohli dat pred semafor, je tam chodnik a spevneny obrubnik (Teda su tam take tie... neviem ako sa to vola, ale nevystupovali by rovno do travy)
Wau,
1; To odkedy (podľa CP) zastavujú vlaky idúce aj cez Devínsku Novú Ves na novej stanici Aspern Nord?
2; Nemalo to byť náhodou až v decembri 2018 s novým GVD? ?
3; Predpokladám správne, že tá stanica [obchodíky a tak] nie je ešte dokončená?
4; U2 bude zastavovať na Hausfeldstrasse aj po decembri 2018? Podľa CP teraz zastavuje. Blízko sú tam obývané domy a samozrejme existujúca stanica metra, tak predpokladám, že bude aj naďalej.
5; Vidím v CP, že už ani osobáky z Marcheggu nezastavujú na Hausfeldstrasse, tak pre vlaky ju asi zrušili! Pamätám si dobre tam prestup na metro, autobusy aj električky: Nedôstojné bolo iba to len jedno nástupište na vlak, ktoré bolo pre obidva smery, lebo jednokoľajka, ale zastávkový prístrešok tam bol.
6; No ale: Autobusy určite nie je problém predĺžiť alebo presmerovať z Hausfeldstrasse na Aspern Nord kvôli zachovaniu prestupu na vlaky. Ale čo električka (linka 26)? ? Ak dajú koľajnice, tak to by tam boli v súbehu autobusy + električka + metro + vlak. Vlak však určite bez zastavovania na Hausfeldstrasse ako som už písal vyššie.
7; Pozerám, že cesta z DNV na Aspern má trvať iba 33 minút. Keď to raz zelektrifikujú aj zdvojkoľajnia, tak na koľko minút tipujete, že by sa jazdná doba mohla skrátiť?
A nikde nevidim ani Namestie Hraniciarov (teda neviem najst) - som vcera nevedel tu zastavku najst, tak som musel ist na Hrobakovu ? (je az za krizovatkou s Kauflandom)
Pre dopravu bude dobrý, alebo zlý výsledok volieb - z prieskumu vyplýva že ak by sa voľby konali teraz, tak by sa primátorom stal buď Vallo, alebo Mika (rozdiel medzi nimi nie je dostatočne veľký na vyvodzovanie konkrétnejšieho záveru), čo by pre dopravu malo rôzne konzekvencie.
Možno ale skonštatovať že nateraz sú v prieskume kandidáti zoradení od najlepšieho po najhoršieho, čo je vcelku pozitívne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk