Ideálne ľavé aj pravé nástupište, to súhlasím. Nie však kvôli sci-fi električke namiesto vlaku, ale kvôli prehľadnosti a poriadku: Cestujúci smer Marchegg by sa nemiešali spolu s cestujúcimi smer Wien Hauptbahnhof. ? Vždy by sa nastupovalo dvermi napravo.
Alebo by sa mohol spraviť aj neporiadok: Za účelom rýchlejšieho výstupu a nástupu cestujúcich by mohli vystupovať napravo aj naľavo. ? To však asi železničné predpisy neumožňujú, však? Tak prípadne aspoň mimoriadne keby sa pokazili dvere na vlaku, tak vystupujúci cestujúci by nemuseli ísť k ďalším dverám niekedy cez celý vagón, ale použili by tie oproti.
Ono ale toto je sci-fi nielen preto, že železničná zastávka Hausfeldstrasse už teraz pravdepodobne neexistuje [žiadne vlaky tam už nezastavujú], ale aj kvôli ekonomickej neefektívnosti takéhoto riešenia.
Čím viac nástupíšť, tým viac šoto!
Praktické využitie pri silnom slnečnom násvite, keď sa už z fotky nedá rozlíšiť smer jazdy vlaku vedeného motorovým vozom / jednotkou ani podľa transparentu, ani podľa rozsvietených návestných svetiel...
Takže pri Peonizácíi treba aspoň dve, ideálne ľavé / pravé, však čo keby sa tam zatúlala električka?
Hej, ta nahradna Nam. Hraniciarov som myslel Ale ako to je dost daleko... podla mna ju s kludom mohli dat pred semafor, je tam chodnik a spevneny obrubnik (Teda su tam take tie... neviem ako sa to vola, ale nevystupovali by rovno do travy)
Wau,
1; To odkedy (podľa CP) zastavujú vlaky idúce aj cez Devínsku Novú Ves na novej stanici Aspern Nord?
2; Nemalo to byť náhodou až v decembri 2018 s novým GVD? ?
3; Predpokladám správne, že tá stanica [obchodíky a tak] nie je ešte dokončená?
4; U2 bude zastavovať na Hausfeldstrasse aj po decembri 2018? Podľa CP teraz zastavuje. Blízko sú tam obývané domy a samozrejme existujúca stanica metra, tak predpokladám, že bude aj naďalej.
5; Vidím v CP, že už ani osobáky z Marcheggu nezastavujú na Hausfeldstrasse, tak pre vlaky ju asi zrušili! Pamätám si dobre tam prestup na metro, autobusy aj električky: Nedôstojné bolo iba to len jedno nástupište na vlak, ktoré bolo pre obidva smery, lebo jednokoľajka, ale zastávkový prístrešok tam bol.
6; No ale: Autobusy určite nie je problém predĺžiť alebo presmerovať z Hausfeldstrasse na Aspern Nord kvôli zachovaniu prestupu na vlaky. Ale čo električka (linka 26)? ? Ak dajú koľajnice, tak to by tam boli v súbehu autobusy + električka + metro + vlak. Vlak však určite bez zastavovania na Hausfeldstrasse ako som už písal vyššie.
7; Pozerám, že cesta z DNV na Aspern má trvať iba 33 minút. Keď to raz zelektrifikujú aj zdvojkoľajnia, tak na koľko minút tipujete, že by sa jazdná doba mohla skrátiť?
A nikde nevidim ani Namestie Hraniciarov (teda neviem najst) - som vcera nevedel tu zastavku najst, tak som musel ist na Hrobakovu ? (je az za krizovatkou s Kauflandom)
S499.1023