Reply on: Mike #227495:
To je pohodlné hodiť všetkých cestujúcich do vreca "sú to kkti čo si chcú sami vyberať kade má ísť autobus". Ja nemám problém prestupovať. Lenže, a už som to tu riešil, u mňa všetky prestupy na vlak začínajú linkou z Bratislavy cez Vajnory, ktorá bude zaručene často meškať a potom nestihnem spoľahlivo prestúpiť. A nedokážem to nikomu vysvetliť, hneď ma každý hodí do horeuvedeného vreca...
Peon
Do nedávna takto aj SKAND Skalica keď premával linkou do Skalice aj v Bratislavskom kraji [Bratislava - Malacky - Studienka]. Pamätám si spred zopár rokov aj prímestskú linku do Šale, ktorú prevádzkovala tuším Arriva NItra a niektorí cestujúci ju využívali v Bratislavskom kraji v úseku "Bratislava - Senec - Reca". Pred zánikom to bol asi iba jeden spoj cez pracovné dni v každom smere.
Späť k SAD Trenčín: Je to tá ich dlhoročná linka "Bratislava - Myjava". Vykonáva to ich prevádzka Nové Mesto nad Váhom. Rýchlosťou a počtom zastávok to pripomína diaľkovú linku, ale je to prímestská linka.
ZÁHADA: Slovak Lines nejazdí na žiadnom úseku v Trenčianskom kraji. Tak ako sa za úsek v Bratislavskom kraji vyrovnávajú výkony keď nie bartrom? Úrad BSK to platí peniazmi Úradu Trenčianskeho samosprávneho kraja?
PS: Ešte mi napadlo k (nielen tu spomínanému) skomplikovanému spojeniu hlavne pre študentov z Dubovej do Trnavy ak si dobre pamätám: Nemohla by tak po novom jazdiť Arriva Trnava priamo tak ako do 18. 8. 2018 Slovak Lines? Samozrejme na objednávku od TTSK.