Samozrejme ze ich nikto nevyuzije ked su tri za den Ak byvas v takej dedine, proste musis mat auto a verejnu dopravu neriesis.
Ucelom objednavky verejnej dopravy samospravou je okrem ineho zabezpecenie zakladnej dopravnej obsluznosti, aby verejna doprava jazdila a bola dostupna aj tam kde je dopyt mensi a kde by bez nej ludia boli odkazani na auta.
Podla mna by bolo vhodnym riesenim obsluhu Noveho Sveta namiesto samostatnej linky riesit zachadzanim 659ky.
a) Efektivnejsi odbavovaci system u Slovak Lines (ten sucasny ma zasadny podiel na jazdnej dobe)
b) Garantovanie nadvaznosti pri mensom meskani. Tu je to sice tazke, kedze ten nadvazny bus ma nasledne nadvazny vlak, ale tiez tam priestor je. Prestupna doba v Grinave na zel. zastavke je dnes 10 minut (v niektorych casoch viac). Kedze od Slovenskeho Grobu po tu zeleznicnu zastavku je minimalny priestor na vznik dalsich meskani, tak si viem predstavit ze v Slovenskom Grobe by 528 cakala do 5 minut.
No a čo navrhuješ? Kvôli možnosti meškania tam dať desať minút a pripravovať tým pádom denne desítky ľudí o čas?
V civilizácii to samozrejme riešenie má.
Konečne to nahrali na cp.sk tak som si mohol pozrieť to masívne zlepšenie na 527. Obyvatelia Slovenského Grobu - Malého Raja dostali spoje každú hodinu z/do ASMN alebo Zlaté Piesky. Áno to je super.
Zabezpečuje aj prípoj na vlak do Grinavy, ale tak že v Grobe treba prestúpiť na druhý bus z Viničného a sú na to 4 minúty. Môže sa veľmi ľahko stať že ten prvý bus z BA bude meškať 5 minút. To už je..."soudruzi z NDR".
Oprava zastávky ŽST Petržalka bola ukončená, ale zase to spravili klasicky slovensky: Obrovskú prepadlinu vyfrézovali a zaliali to betónom, takže je preč. No keď sa človek započuje, tak pri každom prejazde autobusu započuje pekné buchnutie. Päť metrov od opraveného miesta povrch praská a už sa prepadáva, o rok môžu zastávku opravovať zase...
Proste paráda. Retardované mesto.
Najlepsie bude ked si ludia co zmeskali vlak a rozhodnu sa teda pokracovat busom budu musiet nasledne u vodica ziadat novu registrecnu potvrdenku na zvysny usek, cim ten bus este viac zmeskaju ? ? ?
Predĺžené spoje z okolitých dedín linky 635 budú mať v Senci ráno pobyt 2 minúty podľa CP. ?
Viem si predstaviť meškania z dedín -> nestíhanie vlaku -> neskorý príchod na AS Senec-> približne 5-7 minútový nástup -> pobehovanie po AS a luxusný výber medzi pristavenými busmi 620, 630, 632 a 635, ktoré takisto meškajú -> a hor sa do 20 kilometrovej zápchy.
810zssk
Ucelom objednavky verejnej dopravy samospravou je okrem ineho zabezpecenie zakladnej dopravnej obsluznosti, aby verejna doprava jazdila a bola dostupna aj tam kde je dopyt mensi a kde by bez nej ludia boli odkazani na auta.
Podla mna by bolo vhodnym riesenim obsluhu Noveho Sveta namiesto samostatnej linky riesit zachadzanim 659ky.