Tak podľa mňa je prehľadnosť aj v tom, že mi stačí sa pozrieť na jednu stranu a hneď vidím všetky odchody, tak si viem cestu určite lepšie naplánovať, ako keď budem listovať piatimi stranami plnými poznámok a vlakov, ktorými ani cestovať vrámci IDS nemôžem (EC).
(Inak to som stále ja, 7ross7, ale zmenil som si prezývku.)
Cize klasicky sad bordel - namiesto 2-3 liniek s jasnymi trasami drbnu vsetko do jednej a hladaj si medzi vlnovkami, ci to zastavuje tam, kam chces ist...
To odkiaľ kam a za koľko sa možno dozvieš na S65. Už na S55 máš v každom smere min. tri varianty a na takej S20 máš:
- REX do Viedne
- REX po MA a ďalej do Kútov ako Os
- Os po MA
- Os do Kútov
a neviem, či sa nenájde aj nejaká ďalšia odchýlka.
Takže v MHD formáte budeš mať min. 3 poznámky a časy príchodov ti tiež sedieť nebudú, takže kedy a za koľko sa vôbec nedozvieš.
Tak v com je to prehladnejsie je zvyk. Bratislavcan je dlhe roky zvyknuty na isty format CP. S malymi obmenami, ale logika je stale rovnaka.
Z CP od 7ross7 som hned vedel odkial, kam, kedy a za kolko. Tvoj CP som musel zacat studovat a velmi rychlo ho zavrel, ako neprehladny.
Nie, ešte sa jedna pani pýtala vodiča či ide cez Vazovovu a on že áno. Vystúpil som na Riazanskej, tak viem. T6-ky sú vždy na linke 5 a sem-tam na linkách 8 a 9, takže to potom to je v poriadku, nie?
Ťažko odpovedať niekomu kto si už presne nepamätá ako to bolo (aj tie tri týždne je už dlhá doba). T6 sa na linke 3 nevyskytujú odkedy bola predĺžená do Petržalky, ešte mohlo ísť o chybu vodiča ktorý zadal niečo chybne do palubáku alebo pokazený vnútorný displej.
Ak sa nemýlim, šlo o T6-ku. Hej. Jasne som videl ako na displeji vo vnútri žiarila 9 prerobená na 3, čiže niektoré línie z 9 boli zhasnuté. Trasa bola už podľa klasickej trase linky 3.
mirec240