Reply on: MatejBA #226011:
Však nikto nehovorí, že pre cestujúceho a pre vodiča to nie je super, ale dôležité je, za akú cenu. Niečo si tu už mal nižšie spomenuté, vymyslel sa tender namieru s údržbou, ktorý na základe tohto vyhrala Škodovka, ktorá potom odstúpila od zmluvy na údržbu kvôli tomu, že nemala na jej výkon zmluvne dohodnuté priestory. Samozrejme, o žiadnu náhodu nešlo. Oni si už v najbližšom čase balia kufre z Bratislavy a odchádzajú domov, pričom pôvodne to mala byť 15-ročná údržba alebo 900 tisíc najazdených km (teraz majú vozy s najväčším kilometrickým nábehom okolo 200 tisíc). Po troch rokoch prevádzky nových električiek. Navyše na náhradné diely majú výhradného dodávateľa a ceny za diely nie sú nízke. Vozy začnú postupne odchádzať, prídu problémy, ako sa to vyrieši, ďalším tendrom na „náhradnú“ údržbu? A ešte dodať vozy za 2,5 milióna eur v pochybnej remeselnej kvalite? Takýto dodávateľ by mal s čistým svedomím ďalej dodávať vozy, akože sa nič nestalo?
S499.1023