Preco by sa mal upravovat interval na 2,6,7 ? Uz nic horsie nemoze byt ako dat im interval mimo standardnych 8minut. 6tka tipujem aj tak pojde az do Petrzalky, lebo 1,3 budu vysmech ak zostanu sami v Petrzalke.
Tak v Bratislave by sa uživili 45 metrové vozy na minimálne na L5. Možno aj na L3 po dobudování trate na koniec Petržalky. Až sa dobuduje, tak min. 30 vozov aj bude potrebných, aby sa vyradili aj T3P a K2S a mohli by byť v dlžke aspoň cca 30m. 25 metrové vozy už asi ani by nebolo treba kupovať, keď sa na linkách 2,6,7 upraví interval. Ak by sa kúpilo rovno 60ks, tak to by sa mohli vyradiť aj T6A5, ale myslím, že ešte nejakých pár rokov poslúžia, aspoň donedávna neboli v nejak zlom stave.
Veci sa majú riešiť súčasne.Nákup vozidiel a zároveň údržbová základňa.Nie 1 ani 2 postupne ale súčasne.Lebo to dopadne ako zo servisnou zmluvou ktorú výrobca 29T,30T vypovedal z dôvodu neskorého dobudovania technickej infraštruktúry čo sa tomuto výrobcovi náramne hodilo!
A infraštruktúra sa nebude budovať, lebo nemáme dlhšie vozy, však? Až sa bude Cífer upravovať na údržbu moderných vozidiel, nie je problém to už robiť na dlhšie. Alebo tá bájna nová vozovňa.
V odpovedi o vyťaženosti električkových liniek ide o reálne poradie od najviac vyťaženej po najmenej vyťaženú?
"Ktoré električkové spoje sú najvyťaženejšie a ktoré menej?
ODPOVEĎ: Najvyťaženejšie električkové spoje sú na linkách 4, 3, 5, 1, 9 a 8. Menej vyťažené spoje sú na električkových linkách č. 2, 6 a 7."
Zastávkový označník. Tiež býval pomerne rozšírený. A ksi dobre pamätám, bola to biela tabla, tenko modro orámovaná, nápis ZASTÁVKA v hornej časti tuším hnedý a číslo linkytuším červené? Ale neručím za to, pamäť je zradná.
Kruhové označníky si tiež pamätám. Určite pri Moste SNP, a tuším aj niekde na Obchodnej. Tie spomienky sú cca z rovnakého obdobia.
Keď už sme pri spomienkach. Na Račianskej v smere do Rače, medzi železničnými mostami je na jednom zo stĺpov hrdzavá tabuľa obdĺžníkového tvaru na ležato, na ktorej je čitateľné číslo 5. Farebnú kombináciu už ťažko rozoznať. Nevie niekto, čo to bola za tabuľa?
Ja mám ale pocit, že on sa nepýtal na kruhové terčíky ale na kruhové označníky. Tie sa používali, mám pocit, len na električkových zastávkach a ich posledné systematické osádzanie pamätám snáď pri prvej rekonštrukcii Karlovky (preložka pri moste SNP, predĺženie v Karlovke). Potom už systém z Bratislavy vymizol.
Ja si ich ešte na zastávkach pamätám aj z Petržalky, takže minimálne do polovice 80tych sa používali. Tipujem, že k zmene prišlo spolu s ostatnými zmenami (linkové tabule, číslovanie vozidiel...).
Posledné kruhové terčíky zostali na dnešnej električkovej zastávke Saleziáni smer Ružinov, kde boli skryté vytočením pod "značku" električky. Vtedy som ešte nemal odvahu ísť si ich odmontovať.
S499.1023