Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

NO ked sa to tak vezme, tak beznemu nezhyckanemu cestujucemu by stacilo, ak by vo vozidlach MHD bola vzdy primerana teplota, cisto, prijatelny komfort, neboli by prepxate, xodili by nacas a relativne casto. Nic viacej by nepotrebovali od MHD.
No a ked budu mat takyto standard, potom ich mozno aj bude zaujimat, celo, ci farby interieriu, alebo ine blbosti.
Reply on: Martin Fundárek #22545:
Lenze beznemu cestujucemu postaci ten interier. Nove celicko je mu ukradnute, pretoze na novom celicku nesedi, nove celicko mu nevykuri do salonu a od noveho celicka sa ani neodvyja luxus cestovania v tramvaji.

A nasi vlcaci su debilni NIELEN kvoli tomu, co som napisal 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
Reply on: Miki #22529:

Vidíš a niekto sa nám tu snaží nahovoriť, že funguje každá špirála. Naviac, ak sú vleky na K2 odpojené, nemám slov.

Keď nefunguje jedna séria špirál, tak tri za sebou nejdú, ale ak ďalšie tri už fungujú, tak nie každá 6. špirála, ale každé ďalšie 3 sedadlá. 🙂

Ohľadne vyhrievania dvojsedadiel Ti už odpovedal S499.1023. Ja len doplním, že v tomto prípade sú mušle vyosené od kužeľa, takže špirála ich nevyhreje až tak dobre ako v prípade samotného sedadla.
Aneta> pokial ja viem, tak navaznost 9 na L12 by mala byt dobra. Mne to zatial vychadza skoro vzdy.
Priklad: podla CP pride do KV 12 dajme tomu s prichodom cez pracovny tyzden 13:10 a 13:13 ide 9na. Takto je to podla CP. Vskutocnosti, ale linky prichadzajuce z Dubravky malokedy pridu nacas. Zaratajme teda 2min(to je vcelku bezne) meskanie tej nasej 12tky. Ta pride teda 13:12 a 13:13 ide 9na. Ale kedze na 9ne sa moze vyskytovat daky hyperaktivny vodic, tak sa zaradi este pred 12tku a ludom co sa snazia prestupit zatvori dvere a odide. Aj take sa stava. Skuste teda na tu devinu prestupovat neskor, dajme tomu, na Molecovej, kde sa zvycajne dobehnu na semaforoch a obe naraz prejdu na "zelenu".

Z> ja som mal dnes cest s jednym slusne povedane exotom na linke 3. Evidentne nestihal vlak. Tak bol cely nervozny. Nadaval, somral si pod nosom. Nervozne sa plieskal po kolenach. Potom dakomu nervozne volal. Proste bol otrasny. Nadovazok este prisiel za vodicom, zacal mu tam mlatit do dveri na kabínke, a reval: "To sa neda ist rychlejsie? Ha? Nemozes ist rychlejsie???" Vodic mu otvoril kabinku so slovami: "Co je k**va? Co sa ti nepaci? Mozes si aj vystupit! Tak co ma tu otravujes, ja idem na cas." Ako to dopadlo neviem, vystupil som potom... Ale uplne ma dojal svojim spravanim, tak ked nestiham vlak idem o elektricku skor. Ved predsa si viem zistit, kedy ide skorsia...
Reply on: S499.1023 #22533:
Ja som o tom, ze ci su alebo nie sedacky na kak ani len slovko nepovedal. Este tie pocty ..je to obrazne povedane ze kolko ich kuri a kolko nie jasne ze spravne by malo zniet ,ze kazda 4 a zaroven 5 a 6 sedacka. Holt asi sme sa nepochopili 🙂
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Spectre #22536:
Skús sa na K2S pozrieť ako bežný cestujúci (ktorý ignoruje články o rekonštrukcii električiek v novinách) a nie ako fanúšik MHD. Príde električka s iným dizajnom čela a zadku, s iným pantografom. Vnútri iná podlaha, iné sedadlá ... Čo iné si môže laik myslieť, než že ide o novú električku? Nemyslím si, že by musel byť hneď debilný.
Reply on: S499.1023 #22542:
Zopar prispevkov dalej som pisal prave to, ze na Brnenskych reko sa mi paci zachovanie originalneho nateru. Vsak vid. 7085 ... novy nater sa k staremu dizajnu abs. nehodi. Este stastie, ze 7085 tak skoro jazdit nebude 🙂
Reply on: Aneta #22537:
A či čítala slečna/pani poznámku, keď sem písala túto sťažnosť, alebo to len odklikla???
I.
Reply on: Spectre #22536:
Úplne rovnaký efekt ako s kxkxtasím čelom by sa dosiahol novým náterom...
Ale to vraj bola Moraffčíkova fixná idea, že Jeho voliči budú mať dojem, že za Jeho vlády im On zaobstaral nové električky:-).
I.
Reply on: Aneta #22540:
Draha moja, neviem o tom, ze by na DPB sedeli nejaky programatori 🙂. A nas hlavny programator navaznost liniek bohuzial neovplyvni. Keby sme ich mali za kazdu takuto drobnost "nakopavat", tak by lezali rozkopani niekde v kanali 🙂 Lebo tych drobnosti je viacej -- staci hladiet nie len okolo seba, ale pozerat sa, ako vyzera doprava v nasom hlavnom meste celkovo.

Este by som Ti rad odporucil link na stranky Dopravneho podniku, prevadzkovatela dopravy v BA. Ich stranka je na WWW.DPB.SK -- to je to prave miesto pre posielanie podobnych podnetov 🙂
Reply on: fobust #22539:
Sorry, viem ze nie ste ani lamparen, ani nic podobne. Ale myslela som si, ze by ste tych uzasnych programatorov, mohli trochu nakopnut, aby robili tie poriadky logickejsie, aj ked sa neda vsetkym vyhoviet. 🙂
Reply on: Aneta #22537:

Ja som to tak spravil? Alebo niekto v tomto diskusom fore? Vies ty vobec, ze stranky www.imhd.sk su NEZAVISLE? Skus sa obratit na DPB a. s.
Reply on: Aneta #22537:
Kto z nas?

Ad:d3k0
Obawam sa, ze aj rolovanie "faktickej poznamky" bude beznadejne... ;-D
Je zla navaznost elektricky cislo 9 na elektricky 1 a 12, ked chcem pokracovat do Ruzinova. Vzdy treba cakat minimalne 11 minut. Preco ste to takto debilne spravili???
Reply on: S499.1023 #22534:
Iste... pre cestujúceho je dolezity inteligentny interier a aby to tam bolo ciste. Celicko kludne mohli nechat stare. To, ze si mnohi myslia, ze je to nova tramvaj je len a len debilita bratislavskych vlcakov.
Reply on: Miki #22531:
Čudné počty. Ak musia kúriť vždy minimálne 3 za sebou, tak aká každá 6.?
I.
Reply on: Spectre #22532:
Kotasove čelíčko je nepraktické nielen kvôli stĺpiku, je to proste pasqil k T3/K2 sa nehodiaci.
I.
Reply on: Miki #22531:
Navrhujem stretnutie a empirické skúšanie. A až špirála nebude kúriť, treba písať sťažnosť na DPB a nie tu vypracovávať teórie, aké sú laminátové sedačky na hxxno.
Dvojité sedačky sú vyhrievané tak, že stojan majú jeden, spoločný a ten kúri.
I.
Reply on: J #22527:
Kotasove celicko je dost neprakticke prave kvoli tomu stlpiku. Beriem, ze je na to norma, ale fakt je ten, ze ked ti napr. tramvaj vhadza na Cachticku ul. smerom od Komisarok, vodic sa musi v K2Ske cely prevesit cez pultik, aby videl, ci nejdu nahodou dajake IGK.

Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme 🙂, ale na brnenskych K2R krasne vidis, ako je to tam, kde je to celicko napojene cele popukane a potom samozrejme aj rozkvitnute.

Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.
Reply on: fobust #22530:
..tak kazda 6 spirala 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.