NO ked sa to tak vezme, tak beznemu nezhyckanemu cestujucemu by stacilo, ak by vo vozidlach MHD bola vzdy primerana teplota, cisto, prijatelny komfort, neboli by prepxate, xodili by nacas a relativne casto. Nic viacej by nepotrebovali od MHD.
No a ked budu mat takyto standard, potom ich mozno aj bude zaujimat, celo, ci farby interieriu, alebo ine blbosti.
No a ked budu mat takyto standard, potom ich mozno aj bude zaujimat, celo, ci farby interieriu, alebo ine blbosti.
Spectre
Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme , ale na brnenskych K2R krasne vidis, ako je to tam, kde je to celicko napojene cele popukane a potom samozrejme aj rozkvitnute.
Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.