Úplne rovnaký efekt ako s kxkxtasím čelom by sa dosiahol novým náterom...
Ale to vraj bola Moraffčíkova fixná idea, že Jeho voliči budú mať dojem, že za Jeho vlády im On zaobstaral nové električky:-).
I.
Draha moja, neviem o tom, ze by na DPB sedeli nejaky programatori . A nas hlavny programator navaznost liniek bohuzial neovplyvni. Keby sme ich mali za kazdu takuto drobnost "nakopavat", tak by lezali rozkopani niekde v kanali Lebo tych drobnosti je viacej -- staci hladiet nie len okolo seba, ale pozerat sa, ako vyzera doprava v nasom hlavnom meste celkovo.
Este by som Ti rad odporucil link na stranky Dopravneho podniku, prevadzkovatela dopravy v BA. Ich stranka je na WWW.DPB.SK -- to je to prave miesto pre posielanie podobnych podnetov
Sorry, viem ze nie ste ani lamparen, ani nic podobne. Ale myslela som si, ze by ste tych uzasnych programatorov, mohli trochu nakopnut, aby robili tie poriadky logickejsie, aj ked sa neda vsetkym vyhoviet.
Je zla navaznost elektricky cislo 9 na elektricky 1 a 12, ked chcem pokracovat do Ruzinova. Vzdy treba cakat minimalne 11 minut. Preco ste to takto debilne spravili???
Iste... pre cestujúceho je dolezity inteligentny interier a aby to tam bolo ciste. Celicko kludne mohli nechat stare. To, ze si mnohi myslia, ze je to nova tramvaj je len a len debilita bratislavskych vlcakov.
Navrhujem stretnutie a empirické skúšanie. A až špirála nebude kúriť, treba písať sťažnosť na DPB a nie tu vypracovávať teórie, aké sú laminátové sedačky na hxxno.
Dvojité sedačky sú vyhrievané tak, že stojan majú jeden, spoločný a ten kúri.
I.
Kotasove celicko je dost neprakticke prave kvoli tomu stlpiku. Beriem, ze je na to norma, ale fakt je ten, ze ked ti napr. tramvaj vhadza na Cachticku ul. smerom od Komisarok, vodic sa musi v K2Ske cely prevesit cez pultik, aby videl, ci nejdu nahodou dajake IGK.
Problem s odpadavanim ciel som si nevymyslel. Ono to celo neodpadne uplne samozrejme , ale na brnenskych K2R krasne vidis, ako je to tam, kde je to celicko napojene cele popukane a potom samozrejme aj rozkvitnute.
Hlucnost sa o dost zlepsila. Konecne je to tak, ako to ma byt. Samozrejme, mohli sa s tym pohrat aj trochu viac, ale budme radi, ze je to aspon takto. Problem ale nie je len v hlucnosti styku kolajnica-okolok. Na tramvajach casto rachocu blatniky a u K2S mam dojem, ze sa ten podvozok ide rozpadnut. Jednoducho sa o to treba starat a vsetko pravidelne kontrolovat a dotahovat - az potom bude ta tramvaj naozaj ticha.
Tie spiraly su zapojene vzdy tri v serii za sebou, takze ak kuri jedno sedadlo, musia kurit aj dalsie dve. Naopak, ked nekuri jedno, nekuria dalsie dve. Alebo sa mam zle informacie?
Ja som si vzdy myslel ,ze je to len nejaka nahoda ,ze je tam sedacka vyhriata,lebo tie sedadla boli studene a clovek musel bud stat a drzat sa studenej tyce ,alebo si sadnut tak, ze mal pod zadkom natiahnutu bundu ci kabat, alebo sediet len na polovici zadku Povacsine funguje tak kazda 5 spirala A ako je to riesene v K2 resp. v T3 s usporiadanim sedadiel 1+2 ako su vyhrievane tie dvojite sedadla?
Pridavam sa Asi mesiac a pol dozadu-nedelne rano v buse cestou na stanicu - sedela som uplne vzadu (ik 435) - u mna dost nezvykle - a "uzila" som si to! Pri prezidentskom palaci nastupila tlupa 5 "tiezludi", ktori sa vrutili dnu systemom terminator+rocky and hitler v jednej osobe, rozvalili sa na sedacky predo mnou, veselo fajcili a ich arogancia a agresivita zacinali byt nebezpecne! Navazali sa do kazdeho naokolo, ci bol tmavy, maly, velky, stary...citila som hrozu-ale napodiv moju osobu to minulo!...aj ked neviem dovod...videla som tvar vodica v zrkadle a bleskovo som uvazovala, co v danej situacii robit. Pod stanicou dofajcili a hulakali dalej. Rozhodla som sa, ze tlacitko na dvere pouzijem iba v pripade, ze zacnu byt nebezpecni "skutkom" - nechcela som tlacitko pouzit skor, pretoze by ich to priviedlo do zurivosti a vodic, ak by prisiel dozadu, by ohrozil nielen seba, ale aj tych par cestujucich vzadu vo vleku! Dalo sa v podstate urobit len jedine-trpnut a s mrazivym pokojom na tvari vyckat a dufat, ze pokym na stanici vystupia, NIC sa nikomu nestane...
Čo sa Kotasovho čela týka. Neviem niesom vodič a nepoznám úroveň výhladu z K2Siek, ale:
Pre lepší výhľad začali dávať klasické dvere.
Už tu máme nové normy a tak aj stĺpiky sú kvôli bezpečnosti očosi širšie. Skúste sa posadiť do Škody 136L či Favoritu a do novej Fóbie. V tých socialistických autách vidíte krásne a vo fóbii vám stĺpik zavadzia pri výhľade.
No a posledný argument - vždy keď sa niečo použije prvýkrát sú isté problémi. DPB má prvú K2Sku z roku 1998 čiže takmer 6rokov a o probéme s odpadávaním čiel som nepočul.
Ja nehovorím aby sa nekupovali nové eliny (keď na ne bude) ale aby sa tie staré zatraktívňovali pre cestujúcich.
galiyosha: Avšak treba zistiť, prečo sa im viac chce voziť v busoch ako elinách. Keby si uvedomili, že im jazdí elina v K.V. každé 2-3min. tak by si uvedomili ako by sa tlačili v busoch. Pri výluke bola jedna výhoda. Busy začínali a končili na tom istom mieste a tak cestujúci nasadli do prvého busu. Teraz čakajú na tú svoju linku a to je problém.
Neverím však že sa hlučnosť nezlepšila. Stačí sa previesť a je to počuť. Nie je to ideálne, ale je to oveľa lepšie.
To what, sir?
Vytýkaš mi tu, že sa zaoberám vlastnými prioritami riešení problémov, tak ja sa s nadsázkou pýtam, aké problémy potom rieši toto diskusné fórum?
Neviem, či problém označovania medzi T3SU a T3SUCS je zanedbateľný, ak má v tom takmer každý hokej. Ale budiž.
Aha, takže toto nie je bratislavské diskusné fórum, ale krúžok spasiteľov DPB?
A o čom potom vypovedá Tvoj jazykový problém v prípade slova "kornút"? OK, dajme tomu, že som sa pomýlil a je to trebárs laminátová mušľa.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Aneta