Zatiaľ to tu nikto nespomenul, ale máme prebrúsený tunel!
Minule som cestoval v T6 a zdalo sa mi, že tá jazda je podozrivo tichá, hoci tieto vozidlá sú aj tak dosť hlučné. Ale jazda v Škodovke už je niečo iné.
V tej tme to nie je vidieť a aby som vylúčil nejaké svoje subjektívne pocity, bol som sa na mieste pozrieť osobne a je to tak.
Otázne je, načo ešte ponechali 15 na oboch koncoch. pokiaľ sa nemýlim, boli tam len z dôvodu hluku a teraz sú zbytočné a len predlžujú jazdnú dobu.
Minule som cestoval v T6 a zdalo sa mi, že tá jazda je podozrivo tichá, hoci tieto vozidlá sú aj tak dosť hlučné. Ale jazda v Škodovke už je niečo iné.
V tej tme to nie je vidieť a aby som vylúčil nejaké svoje subjektívne pocity, bol som sa na mieste pozrieť osobne a je to tak.
Otázne je, načo ešte ponechali 15 na oboch koncoch. pokiaľ sa nemýlim, boli tam len z dôvodu hluku a teraz sú zbytočné a len predlžujú jazdnú dobu.
johnnyjanko
zaujímalo by ma, na základe akých kritérií je autobusová linka považovaná za "nosnú" alebo nie ( https://imhd.sk/ba/media/mn/00001892/Denne-linky-20171221.pdf ). Zopár kandidátov na nosné linky by mi napadlo: L63, L70, L30+37 (tie posledné dve by mohli byť nakreslené len jednou spoločnou čiarou)- Prečo tieto linky sú nakreslené len ako "iné autobusové linky"?
Myslel som si, že záleží na tom, aký má daná linka interval. Lenže napr. L61 (ktorá je nakreslená ako nosná) má veľmi biedny interval 20 minút po väčšinu dňa. Naopak L78 má o dosť lepší interval, ale zas nepremáva počas voľných dní, čo je asi problém.
Ak o tom niekto niečo viete, prosím podeľte sa o vedomosti. Vopred ďakujem.