Zatiaľ to tu nikto nespomenul, ale máme prebrúsený tunel!
Minule som cestoval v T6 a zdalo sa mi, že tá jazda je podozrivo tichá, hoci tieto vozidlá sú aj tak dosť hlučné. Ale jazda v Škodovke už je niečo iné.
V tej tme to nie je vidieť a aby som vylúčil nejaké svoje subjektívne pocity, bol som sa na mieste pozrieť osobne a je to tak.
Otázne je, načo ešte ponechali 15 na oboch koncoch. pokiaľ sa nemýlim, boli tam len z dôvodu hluku a teraz sú zbytočné a len predlžujú jazdnú dobu.
Minule som cestoval v T6 a zdalo sa mi, že tá jazda je podozrivo tichá, hoci tieto vozidlá sú aj tak dosť hlučné. Ale jazda v Škodovke už je niečo iné.
V tej tme to nie je vidieť a aby som vylúčil nejaké svoje subjektívne pocity, bol som sa na mieste pozrieť osobne a je to tak.
Otázne je, načo ešte ponechali 15 na oboch koncoch. pokiaľ sa nemýlim, boli tam len z dôvodu hluku a teraz sú zbytočné a len predlžujú jazdnú dobu.
Mike
Chápem tu pohnútku, že každá má osobitný režim, ktorý musí cestujúci ovládať (pri nočnej linke sa nachádza na zastávke na znamenie - teda musí stáť pre vodiča viditeľne, kým pri dennej linke sa nachádza na stálej zastávke (môže byť hocikde schovaný), pri regionálnej linke je nástup iba prvými dvermi, teda by sa mal podľa možnosti nachystať dopredu k označníku.
Ale jednak sa tieto pravidlá môžu niekedy zrušiť / zjednodušiť ale hlavne tie "kateogórie liniek" sú veľmi krehké a prekrývajú sa.