V mieste trasovania pred divadlom bol architektmi vytvorený priestor, ktorý je súčasťou celej stavby divadla.
Nemyslím tým, že tam, kde je električka, nie je verejný priestor, ale to, že tam kde bolo niečo architektonicky cenné vytvorené, nemusíme to hneď zničiť, lebo JT sa rozhodlo.
Hlavne keď sú min ďalšie dva varianty trasovania s väčším prínosom.
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?
Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.
Vrátane cesty na letisko, checkinu a cesty z letiska? A cena "rozhodol som sa, idem na letisko, kúpim letenku" je tiež porovnateľná? Ja so mnašiel najnižši 82 EUR one way aj to len výnimočně, inak cez 100.
Ked zacali s odbornikom, uz som myslel, ze zas Drahovsky-a ono to byvaly policajt...
A preco investigativci neoslovili mesto, preco za x rokov nie je trat cez prazsku?
Logicke to byt moze, ale v kazdom pripade je to blbe riesenie. Cestujuci sa vyberie na dialkovu cestu prvou triedou, este k tomu v kategorii vlaku ktora je u nas glorifikovana na nejaky nadstandard a na hodinu z toho skonci (bez akehokolvek upozornenia) v druhej triede so vsetkymi dosledkami (benefitom prvej triedy je najma to ze je v nej vacsi pokoj). Dufam ze tiez nebudu chybat tri kontroly listkov medzi Trnavou a Viednou.
O kapacitu troch voznov druhej triedy by som sa nebal, kedze ten vlak ide v podstate v sedle.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.