Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #223923:
Popaltok bude iba 15mil...
Reply on: Petto #223925:
Vzhladom na to ze vchod k AS bude od Svatoplukovej, tak tazko to obsluzis lepsie ako z Kosickej. Jedine co tam bude problem je milion prechodov - ak by v HB Reavis rozmyslali, tak namiesto lanovky postavia podchod od elektricky priamo do AS.
Reply on: ufo #223915:
O architektúre čo-to viem a teda nevidím absolútne žiadnu hodnotu v tebou obhajovanom pľaci medzi polkruhovým nádvorím SND a námestím medzi budovami Eurovey. Zvláštne stupňovanie, zvláštny mobiliár, prapodivná kamenná jama s trochou vody... To pre mňa nie je žiadna odklonuhodná cennosť.

Iná vec je, aby trať popred divadlo neskončila tak často uzatváraná ako Jesenského. Na Landererovu majú dáky báječný dôvod prečo to nejde (tuším priepustnosť križovatky) a poza SND, well, jedine po tej burine. Môžeme sa baviť, ako to parkovanie nahradiť podzemným (čím by sa konečne zabezpečila dostatočná kapacita divadlu tak, aby zamestnanci + diváci dvoch sál nespôsobovali kolaps), lenže úplne všetko nevyženieš. Pravidelne tam bývajú prenosové vozy a podobná pojazdná technika, dovoz kulís zo skladu je riešený prejazdnými rampami v rohoch budovy a zrušiť im jeden vjazd by bolo nešťastné.
Reply on: ufo #223920:
A ktore ma byt to lepsie miesto nez to, kde dojde k obsluzeniu vyznamnej komercnej zony, nabrezia a divadla?
Reply on: kohut2012 #223924:
Novu autobusovu stanicu velmi "pohodlne neobsluzi" - to zase pozor. Z Kosickej to nebude nejako moc atraktivne hoc aj ked predpokladame,ze najblizsie k nastupistiam bude zastavka Svatoplukova. ?
Dufam, ze dostanu ten statut vyznamnej investicie, nech je ta trat co najskor postavena. Bratislava potrebuje nove elektrickove trate ako sol. Tato trat je velmi dobre navrhnuta, nic sa nemusi burat, pred Euroveou a divadlom je viac potrebna ako po Landererovej a obsluzi aj novu Autobusovu stanicu. Ak niekomu vadi hluk, treba si uvedomit, ze toto je mesto, nech sa dotycny prestahuje na dedinu.
Reply on: ufo #223920:
Ale niektore individua su nazoru, nedajme JT, HBcku statut. Nech radsej zaplatia 60mega poplatok do mestskej kasy. Vsak mesto postavi nieco urcite......bazinga ?
Mrvove predlzenie elektricky k ZST Vajnory vcera tiez uspesne BA poslanci poslali do kelu.
Reply on: ufo #223920:
Aha, cize system, ze nesuhlasite so mnou, tak ste hlupaci, ktorym je vsetko jedno. Chapem.
Reply on: ufo #223915:
Vzhladom na planovany prvy skutocny mrakodrap v Bratislave a umiestnenie vstupu do Eurovea 2 pri Dunaji a moste Apollo, by bolo vhodne zachovat v tychto miestach povodnu trasu.
Avsak ist poza divadlo a odtial a Culenovu a dalej Pribinovu. Preco nie.

Alebo cele to tam prekopat a poslat elektricku pred divadlom pod zem.
Reply on: Ámos #223919:
Pri starom SND nikto nejde rušiť trať.
Ide sa stavať nová trať a krásne vidieť, že aj tu diskutujúcim stačí, že sa niečo postaví, je úplne jedno, či sa to mohlo postaviť na lepšom mieste, proste nech sa niečo postaví.
Bez úvahy, bez odborného plánovania, zaplatí to investor...
A potom doprava v tomto meste vyzerá, ako vyzerá.
Reply on: Miro #223905:
Mozno by mal zbehnut na vylet.
Reply on: S499.1023 #223909:
Aha, zase cize jeho argument - neda sa, neda sa - lebo Slovensko. V Zurichu som mal elektricku rovno pod oknom na 1poschodi na hoteli a ani som nevedel ze tam jazdi. ADD2 ak nieco kazi verejny priestor tak je to ten bordel za divadlom / ci pred divadlom kde stoja IAD , bus 90. Vratme sa do jaskyne
Reply on: Valec #223914:
Od toho je tu mesto a štát, môžu chcieť aby sa dohodli. Myslím, že urbanistickej divočiny a chaosu si už toto mesto užilo dosť.
Reply on: ufo #223915:
Veď nech to potiahnu cez Landererovu s odbočením do Košickej.
Rovno pred divadlom fakt nemusí byť.
Reply on: 810zssk #223911:
V mieste trasovania pred divadlom bol architektmi vytvorený priestor, ktorý je súčasťou celej stavby divadla.
Nemyslím tým, že tam, kde je električka, nie je verejný priestor, ale to, že tam kde bolo niečo architektonicky cenné vytvorené, nemusíme to hneď zničiť, lebo JT sa rozhodlo.
Hlavne keď sú min ďalšie dva varianty trasovania s väčším prínosom.
Reply on: ufo #223910:
Trať navrhuje v tejto lokalite investor, ktorý stavia v tejto časti. Investor ASMN plánuje lanovku.

Inak, ja osobne si myslím, že ako pri Eurovei, tak aj pri Redute viac ničí verejný priestor divoké parkovanie a nie električka.
Reply on: S499.1023 #223908:
Samozrejme je to subjektívne. A cesta na stanicu tiež niečo trvá.
Cesty typu "rozhodol som sa, idem" tvoria koľko % ciest?
Reply on: S499.1023 #223908:
S tymi polozkami su to dokopy mozno dve a pol hodiny. Stale o viac ako polovicu menej nez vlak.
Reply on: ufo #223910:
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?

Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Reply on: Petto #223907:
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.