Novu autobusovu stanicu velmi "pohodlne neobsluzi" - to zase pozor. Z Kosickej to nebude nejako moc atraktivne hoc aj ked predpokladame,ze najblizsie k nastupistiam bude zastavka Svatoplukova. ?
Dufam, ze dostanu ten statut vyznamnej investicie, nech je ta trat co najskor postavena. Bratislava potrebuje nove elektrickove trate ako sol. Tato trat je velmi dobre navrhnuta, nic sa nemusi burat, pred Euroveou a divadlom je viac potrebna ako po Landererovej a obsluzi aj novu Autobusovu stanicu. Ak niekomu vadi hluk, treba si uvedomit, ze toto je mesto, nech sa dotycny prestahuje na dedinu.
Ale niektore individua su nazoru, nedajme JT, HBcku statut. Nech radsej zaplatia 60mega poplatok do mestskej kasy. Vsak mesto postavi nieco urcite......bazinga ?
Mrvove predlzenie elektricky k ZST Vajnory vcera tiez uspesne BA poslanci poslali do kelu.
Vzhladom na planovany prvy skutocny mrakodrap v Bratislave a umiestnenie vstupu do Eurovea 2 pri Dunaji a moste Apollo, by bolo vhodne zachovat v tychto miestach povodnu trasu.
Avsak ist poza divadlo a odtial a Culenovu a dalej Pribinovu. Preco nie.
Alebo cele to tam prekopat a poslat elektricku pred divadlom pod zem.
Pri starom SND nikto nejde rušiť trať.
Ide sa stavať nová trať a krásne vidieť, že aj tu diskutujúcim stačí, že sa niečo postaví, je úplne jedno, či sa to mohlo postaviť na lepšom mieste, proste nech sa niečo postaví.
Bez úvahy, bez odborného plánovania, zaplatí to investor...
A potom doprava v tomto meste vyzerá, ako vyzerá.
Aha, zase cize jeho argument - neda sa, neda sa - lebo Slovensko. V Zurichu som mal elektricku rovno pod oknom na 1poschodi na hoteli a ani som nevedel ze tam jazdi. ADD2 ak nieco kazi verejny priestor tak je to ten bordel za divadlom / ci pred divadlom kde stoja IAD , bus 90. Vratme sa do jaskyne
V mieste trasovania pred divadlom bol architektmi vytvorený priestor, ktorý je súčasťou celej stavby divadla.
Nemyslím tým, že tam, kde je električka, nie je verejný priestor, ale to, že tam kde bolo niečo architektonicky cenné vytvorené, nemusíme to hneď zničiť, lebo JT sa rozhodlo.
Hlavne keď sú min ďalšie dva varianty trasovania s väčším prínosom.
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?
Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.
Vrátane cesty na letisko, checkinu a cesty z letiska? A cena "rozhodol som sa, idem na letisko, kúpim letenku" je tiež porovnateľná? Ja so mnašiel najnižši 82 EUR one way aj to len výnimočně, inak cez 100.
ufo
Cesty typu "rozhodol som sa, idem" tvoria koľko % ciest?