Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #223908:
Samozrejme je to subjektívne. A cesta na stanicu tiež niečo trvá.
Cesty typu "rozhodol som sa, idem" tvoria koľko % ciest?
Reply on: S499.1023 #223908:
S tymi polozkami su to dokopy mozno dve a pol hodiny. Stale o viac ako polovicu menej nez vlak.
Reply on: ufo #223910:
Preco by mala elektricka "znicit verejny priestor"?

Suhlasim s problemami s hlukom. Elektricka moze byt ticha, ale v Bratislave nie je. Jej image hlucnej dopravy je u nas opravneny a maslo na hlave maju DPB a mesto.
Reply on: Petto #223907:
Ako pri Redute.?
Však prečo si nezničiť verejný priestor pred divadlom a nepostaviť trať po Landererovej alebo ešte lepšie pri ASMN, kde by mala oveľa väčší význam.
Reply on: Petto #223907:
Asi má praktickú skúsenosť s vynikajúcim odhlučnením pred Redutou, takže asi až taký hlupák nebude.
Reply on: ufo #223906:
Vrátane cesty na letisko, checkinu a cesty z letiska? A cena "rozhodol som sa, idem na letisko, kúpim letenku" je tiež porovnateľná? Ja so mnašiel najnižši 82 EUR one way aj to len výnimočně, inak cez 100.
Reply on: Miro #223905:
Hlupak este asi nepocul,ze elektrickova trat sa da aj odhlucnit.
Reply on: 810zssk #223898:
Košice - Viedeň 2.tr 29€, 1.tr 34€ - ja by som od toho nič viac ako neprelivú Tomu nečakal.?
Ak by som býval v KE, jednoznačne Austrian za 50 minút.
Reply on: Valec #223902:
Ked zacali s odbornikom, uz som myslel, ze zas Drahovsky-a ono to byvaly policajt...
A preco investigativci neoslovili mesto, preco za x rokov nie je trat cez prazsku?
Reply on: barack40 #223897:
Dĺžka REX-ov Wien-BA je daná predovšetkým dĺžkou piateho nástupišťa, kde sú "grafikonovo" všetky určené.
Reply on: 810zssk #223898:
Biatch pls... ked som isiel naposledy z Béči, tak slovenský šéfko začal kontrolovať lístky pri vjazde do západného portálu lamačského tunela....?
Reply on: 810zssk #223898:
Pozor, akcia! Na vianočné trhy do Viedne, cestujte od nedele v InterCity kvalite a vyskúšajte prvú triedu za cenu obyčajného cestovného?
Reply on: barack40 #223897:
Logicke to byt moze, ale v kazdom pripade je to blbe riesenie. Cestujuci sa vyberie na dialkovu cestu prvou triedou, este k tomu v kategorii vlaku ktora je u nas glorifikovana na nejaky nadstandard a na hodinu z toho skonci (bez akehokolvek upozornenia) v druhej triede so vsetkymi dosledkami (benefitom prvej triedy je najma to ze je v nej vacsi pokoj). Dufam ze tiez nebudu chybat tri kontroly listkov medzi Trnavou a Viednou.

O kapacitu troch voznov druhej triedy by som sa nebal, kedze ten vlak ide v podstate v sedle.
Reply on: 810zssk #223886:
Asi sa jedná o chybu v rakúskych tabuľkách. V Maďarských prvá trieda normálne figuruje, a e-shop OBB bez problémov umožňuje na daný vlak kúpiť 1. triedu.

V REX-e je naopak preznačenie za 2. triedu vcelku logické, nakoľko bežne v týchto REXoch sú radené 4 vozne, kým IC súprava má len 3 vozne druhej triedy. Navyše v Rakúsku v regionálnych vlakoch prvú triedu nepoznajú.

Inak niekde som čítal, že Herculesy môžu na Slovensku elektricky napájať iba 4 vozne, (aj) preto vraj viedenské REXy nikdy nie sú dlhšie. Pokiaľ to bola pravda, tak nevie niekto, prečo tomu tak bolo a čo sa zmenilo, že zrazu 5 vozňov nie je problém?


Reply on: S499.1023 #223894:
❓
Reply on: ufo #223893:
Nežereš maso?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.