Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Petto #223085:
Inak keďže je furt problém s 32, 33 a 133 tak nebolo by najlepšie keby od Molecky po Kuklovskú premávala iba L33 v interavale 3/7-8/4//7-8? A linky 32 a 133 nech sa točia cez Baníkovu naspäť. Predišlo sa by sa tomu, že ten kto potrebuje ísť z DD na Hlavnú alebo SND sa do 32/133 nedostane do vozidla zatiaľ čo sa tam zmestí človek, ktorý ide iba po Molecovu. Takto všetci budú "vyklopení" na Molecke a kto chce ísť ďalej tak si prestúpi na 32/133 a nebudú sa do 32/133 cpať tí čo idú iba na električku alebo od električky na DD.
Reply on: Ámos #223077:
Tam je to skor o CP. Preklad 32,33,133 je sice pekny na papieri 2,5 - 3minuty ale niekedy je aj 4-2 preklad a to potom tak vyzera. Napriklad rano L33 o 8.25 , potom az 8:29 32 a 8:31 33 ide prazdna.
Reply on: peste.noire #223082:
52/56 ratanie ludi - preto vacsie vozy bo disponuju ratackami + celkovo prebytok 12M vozidiel, kedze ostali Tedomy ktore mali byt nahradene cca 1:1 s NB12 a teraz pribudnu dalsie 12M elektroSORy 🙂?
https://www.bratislavskenoviny.sk/doprava/46984-bratislavska-mhd-bude-mat-nove-elektrobusy-vieme-na-ktore-linky-ich-nasadia
"Nové mini elektrobusy plánuje dopravný podnik nasadiť na linkách č. 27 a 151, ostatné budú nasadzované napríklad na linkách č. 43, 52, 53, 65, 66, 80 a 94."
Inak čo sa stalo, že na 52 a 56 zrazu jazdia 12m? Idem poobede cez Východné a samé 12m SOR, Citelis a Crosswaye. Nie je tomu tak dávno, čo tam jazdili ako o dušu SOR 9,5 a 10,5 pri najlepšom a argumentovalo sa, že to tam stačí, že 10,5 je dĺžkovo to isté ako Karosa B732. Myslím si, že tie 12m SORky nové a Crosswaye by sa lepšie upotrebili niekde, kde je väčší pohyb cestujúcich, napr. na L50.

A inak dnes parádička v podaní vláčiku 95-97-97 v priebehu 2 min ? Ozaj by tú agóniu 97 nemuseli naťahovať. Už keď mi ľudia, čo chceli 97 povedali, že radšej prestúpia na Farského na električku než sa terigať 97kou úplne mimo a ešte tá si berie vzájome ľudí s 88kou, ktorá má dostatočnú kapacitnú rezervu.
Reply on: Jezo #223075:
To ale neznamená, že objednávateľ po petícií 2 000 ľudí, ktorí s tou linkou ani reálne necestujú dnes, ale skôr iba zhýčkaní dôchodci, že nastane zatmenie mysle! Zas triezvo poprosím ...
Reply on: zlomok #223078:
Ta nadrz je hrozna, rovnako aj zadok toho busu. Chybaju mi 4te dvere, ja to povazujem za velke plus.
Ale to zrejme kvoli tunajsim chlapcom, ? lebo aj ulicka je tusim sirsia.
Reply on: TeBeCe #223076:
Ved co si ju nedal... ?
Reply on: Petto #223072:
Tusim by ta 32 nemala stat v smere na hl.st. na Molecke.
Nebolo by to pocitanie vlkov aspon menej nepresne, keby sa dala z toho snimaca dole ta ochranna folia?4
Reply on: peste.noire #223074:
Nerozumiem uplne, co sa ti nepaci na L97. Vsak to je to co si presadzoval: Milovany a rozhladeny vladca... pardon poslanci nariadili mestom vlastnenemu podniku ako ma jazdit. Presne ako si presadzoval vo svojich siahodlhych prispevkoch.
... zabudli sme na skrátenú L31 po Blumentál. Vraj neboli šoféri. Zrazu už sú, ale ani jedna linka kde sa trasa redukovala alebo interval natiahol sa nevrátila do pôvodného stavu. Tak sa tieto rozhodnutia na DPB a magistráte robia podľa nálady alebo osobnej (ne)priazne, či aký meter je na riešenia dopravy v tomto cvokhouse? A ohĺadom tých navýšení mi nedá nespomenúť volovinu č. 97 ...
Reply on: 810zssk #223070:
Môže byť že som to aj ja poplietol. Ako píše valec, to bol jeden balík, už som ho našiel:

https://imhd.sk/ba/doc/sk/15158/Zmeny-v-cestovnych-poriadkoch-od-11-1-2016?text=67+87+interval

Vo výsledku potom nebol ani nárast ani pokles. 21 a 123 bola čiastočne kompenzovaná redukciou 20, 23 a tušim ešte dačim.


Reply on: MatejBA #223067:
A opat sa nam meria kapacita na 32tke. Celodenky su nove NB12, delenky NB18 najnovsie. Rano to vyzeralo zase v NB12 2990 jak v sardinkarni ☠ Na Hany Melickovej nadaval dakto ze sa nema ako dostat na Kramare a musi cakat na dalsi 20minut. (spoj o 8:29)
Reply on: peste.noire #223064:
Kedy bola L67 zredukovaná popoludní? Ten cestovný poriadok je bez zmeny minimálne od roku 2010.
Reply on: Valec #223069:
Vychadzal som z toho co sa pisalo ****nku o reorganizacii v DNV. Potom sa teda ospravedlnujem 🙂
Reply on: 810zssk #223061:
L50 sa redukovala vtedy, keď sa posilňoval víkend na L67 a 87.
Reply on: 810zssk #223066:
Tam tiež nie, tam to tvorí toľko potrebnú tangentu k električkám na Račianskej. Teda tam je plný zasa úsek Riazanská (teda Kukučínova) - Trnavská - (príp. Maxihella v prac. dni. ) Tá "ružinovská" časť 50 - medzi Dulákom a Maxihella býva najprázdnejšia. Plus teraz je stále aktuálne to zahustenie vlakov na tratiach 120 a 130 - všetky vložené by išli na ŽST N mesto, takže tam sa potom ten dopyt po 50tke určite zvýši.
Reply on: 810zssk #223063:
Tak ono mozno by stacilo ako v pripade L32 posilnit kapacitu vacsim vozidlom. Ked jazdili 12m, tak to tiez bol komfort "na dve veci" a po posilneni na Solarisy sa cestuje dobre (aj v pripade navalu ludi na Molecovej smer na DD). Hlavne preto, lebo vozy by aj boli, ale vodicov asi vela nenajdeme na zahustenie intervalu 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.