Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Nebolo by to pocitanie vlkov aspon menej nepresne, keby sa dala z toho snimaca dole ta ochranna folia?4
Reply on: peste.noire #223074:
Nerozumiem uplne, co sa ti nepaci na L97. Vsak to je to co si presadzoval: Milovany a rozhladeny vladca... pardon poslanci nariadili mestom vlastnenemu podniku ako ma jazdit. Presne ako si presadzoval vo svojich siahodlhych prispevkoch.
... zabudli sme na skrátenú L31 po Blumentál. Vraj neboli šoféri. Zrazu už sú, ale ani jedna linka kde sa trasa redukovala alebo interval natiahol sa nevrátila do pôvodného stavu. Tak sa tieto rozhodnutia na DPB a magistráte robia podľa nálady alebo osobnej (ne)priazne, či aký meter je na riešenia dopravy v tomto cvokhouse? A ohĺadom tých navýšení mi nedá nespomenúť volovinu č. 97 ...
Reply on: 810zssk #223070:
Môže byť že som to aj ja poplietol. Ako píše valec, to bol jeden balík, už som ho našiel:

https://imhd.sk/ba/doc/sk/15158/Zmeny-v-cestovnych-poriadkoch-od-11-1-2016?text=67+87+interval

Vo výsledku potom nebol ani nárast ani pokles. 21 a 123 bola čiastočne kompenzovaná redukciou 20, 23 a tušim ešte dačim.


Reply on: MatejBA #223067:
A opat sa nam meria kapacita na 32tke. Celodenky su nove NB12, delenky NB18 najnovsie. Rano to vyzeralo zase v NB12 2990 jak v sardinkarni ☠ Na Hany Melickovej nadaval dakto ze sa nema ako dostat na Kramare a musi cakat na dalsi 20minut. (spoj o 8:29)
Reply on: peste.noire #223064:
Kedy bola L67 zredukovaná popoludní? Ten cestovný poriadok je bez zmeny minimálne od roku 2010.
Reply on: Valec #223069:
Vychadzal som z toho co sa pisalo ****nku o reorganizacii v DNV. Potom sa teda ospravedlnujem 🙂
Reply on: 810zssk #223061:
L50 sa redukovala vtedy, keď sa posilňoval víkend na L67 a 87.
Reply on: 810zssk #223066:
Tam tiež nie, tam to tvorí toľko potrebnú tangentu k električkám na Račianskej. Teda tam je plný zasa úsek Riazanská (teda Kukučínova) - Trnavská - (príp. Maxihella v prac. dni. ) Tá "ružinovská" časť 50 - medzi Dulákom a Maxihella býva najprázdnejšia. Plus teraz je stále aktuálne to zahustenie vlakov na tratiach 120 a 130 - všetky vložené by išli na ŽST N mesto, takže tam sa potom ten dopyt po 50tke určite zvýši.
Reply on: 810zssk #223063:
Tak ono mozno by stacilo ako v pripade L32 posilnit kapacitu vacsim vozidlom. Ked jazdili 12m, tak to tiez bol komfort "na dve veci" a po posilneni na Solarisy sa cestuje dobre (aj v pripade navalu ludi na Molecovej smer na DD). Hlavne preto, lebo vozy by aj boli, ale vodicov asi vela nenajdeme na zahustenie intervalu 🙂
Reply on: Mike #223065:
Nevies ako je to s 50 v oblasti okolo Polusu? Dalo by sa uvazovat o zahusteni 50ky v jej juznom useku a pripadne redukcii v severnom? Nieco na sposob 10-minutoveho intervalu v tom severnom a 5-minutoveho v juznom?
Reply on: 810zssk #223063:
O tom tu síce nie je diskusia, ale už keď sme pri L50 už som pár krát zažil (a mám aj od iných referencie), že na Autobusovej stanici smer Aupark sa cez víkend všetci nezmestili.
A presne ako píšeš, aj ten smer Most SNP -autobusová stanica tam býva taká tlačenica, že sú ľudia po dvere (a to rovnako pracovné dni ako aj víkendy).
Reply on: 810zssk #223061:
L50 bola v poobednej špičke zredukovaná dávno pred tým, než sa posilňovala L21 mimochodom ... A ďalšia vec, zredukovaná bola aj L67 poobede. Namiesto zamyslenia sa ako riešiť obsluhu južnej časti P. Biskupíc sa nejakí diletanti rozhodli, že ešte v poobednej špičke uberú. Nechápem, že kde sa vzali peniaze na 100% posilnenie L21 cez víkendy a 50% tej istej linky počas sedla prac. dní, a nedávno aj L29 ... To neviem, či niektoré m.č. majú smolu na neschopného starostu alebo sa km prihadzujú podľa osobných sympatií, či nálady alebo si hádžu na magoriáte a DPB kockou?!
Reply on: MatejBA #223060:
Stav ze by vyslovene nepobrala sa bezne nestava, ale tak predpokladam ze ten standard kvality mame nastaveny niekde inde nez na urovni "vsak nejak sa do toho autobusu natlacia".
Reply on: MatejBA #223060:
Pravidelne v akom čase? Ide tu hlavne o poobedný čas medzi 14:30-17:30 kedy sa jazdilo každých 6 min (a hovorilo sa, že aj v rannej špičke býva problém. No prevez sa s L50 až po Polus aby si zachytil aj Miletičku, Ružinovskú, Tomášikovu a ŽST Nové Mesto a uvidíš o čom je reč. ?
Reply on: Jadran #223059:
Niekde sa tu riesilo, ze sa to redukovalo ked sa posilnovala 21 (spoje po Hriadky). Neslo o setrenie vozov, ale zislanie vykonov na posilnenie inde.
Reply on: Jadran #223059:
A v ktorom useku byva L50 plna? Lebo pravidelne jazdim trasu Most SNP - Dulovo nam. (aj v spickach) a napriklad som este nemal to stastie, zeby niekto nenastupil po ceste 🙂
Reply on: peste.noire #223058:
Prečo vôbec sekli s tým 6 min. intervalom? Pravdou je že sa tým ušetrili 3 vozy do výpravy... no po príchode krátkoSORov by sa to možno aj dalo vrátiť na tých 17 vozov na 50-ke...
Keď sa našli nejaké km na posilnenie spojenia SND - nábrežie - Devín - DNV skrz predĺženú L29, tak nenájdu sa km aj na 6 min interval poobede počas pracovných dní na L50? Na L50 kde je tlačenka a po zmenách v 2005 sa jazdilo s 10 min a klbákmi, neskôr sa pre nedostatok klbákov šlo do kratšieho intervalu a poobede dokonca na 6 min, tak už sa na to akosi objednávateľ a DPB vyprdli aby to vrátili do pôvodného stavu?!
Reply on: Peon #223036:
Minimálne jeden označovač na Predmestí je priamo na nástupišti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.