Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
d3ko: Plz sprav si nieco s mailovou schrankou, uz tyzden mi to hlasi "User quota exceeded"

si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno. 😞
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.
tak naco sa cpe? takychto ludi neznasam, jazdia si po meste 120km/h. pamatate sa na asi tri tyzdne stare televizne noviny? prve co som povedal ze "tak jej treba zenska stupidna" - pri PKO bola vtedy havarka. ako keby bola dolezita rychlost - aj tak ho (mozno) zastavia semafory.
Caute, ja len chcem povedat, ze vcera vecer som videl mensiu havarku na Vajnorskej. Isla elektricka smerom von z mesta (7741-2) a vedla nej isla biela felicia. Asi 10 metrov pred krizovatkou felicia slabsie narazila do elektricky, ale vyzeralo to, ze ma poskodene iba zrkadlo a elektricke sa nic nestalo... Ale bolo pocut ranu. Ked som odchadzal 201kou z trnavskeho myta, tak tam uz stali 4 supravy elektriciek, policajti a nehody dpb. P.S. Chudak vodic felicie (ta hanba ze on zavinil odstavku elektriciek...)
si: to si ako dosiel na tu blbost ze nie su blbi?
- ja si myslim, ze ak tu uz bude bezat vyhladavanie a bude funkcne a podobne, mozno by nebolo od veci oslovit nasich slovenskych mobilnych operatorov... myslim ze az tak blbi nie su, ze by neposkytli sluzbu na ktorej mozu zarobit a nic by ich poriadne nestala (a mohla by to byt zaroven dobra reklama pre stranku:-)))
Nepto my vieme ze tato stranka je dobra :-))))) (zato ta tvoja...?)
ako mozu dat 3189 na 51??!
Chlapi nebol niekto vcera pri YMCE? Podla radia eXpres tam padlo vedenie ale ked som dobehol tak tam uz ani dispeceri neboli, len na Sancovej som nasiel pokazeny 6276.
d3k0>
ked si to sem uz napisal, tak im zajtra budem pilit usi na Olejkarskej, ale uvidme... 🙂
Jasne, ze niet casu, ale momentalne je hlavny problem, ze nemame ani udaje 🙂 Uz zajtra ich mozno Turbo vybavi.
Ad cestovne poriadky: samozrejme, ze je trochu nezmyselne robit CP podla ulic. Omnoho jednoduchsie je to podla zastavok. Algoritmy nie su problem, algoritmy pre rozne typy spojenia (najkratsie, najrychlejsie, s najmensim poctom prestupov atd...) si najdite v lubovolnej ucebnici predmetu Teoria grafov pre VS. Ja by som to spravil, len nemam a) cas a b) znalosti lubovolneho programovacieho jazyka.

A to mobilne vyhladavanie MHD... to ma cesky Paegas na wape a pre CD, CSAD aj pomocou SMS sluzby. Len nasi operatori su... proste nasi operatori.
Kokso... ja len chcem povedat, ze je fakt dobre, ze takato stranka existuje, ale seriozne ma fascinujete tym, ako ste schopny sa tak zanietene bavit o takejto blbosti akou je MHD. :-)) Ale prajem tak ci tak este vela elaanu...
vidim ze si asi nezazil situaciu, ked na Bajkalskej bola zastavka pre linky 54, 22, 120 a pod. este pred krizovatkou s Trnavskou. cesta pred krizovatkou v mieste byvalej zastavky je 4 prudova a vzhladom na neprejazdnost pravych jazdnych prudov si to mnohi vodici vybavili tak, ze zastali v lavom a ludia sa motali cez 3 jazdne pruhy pomedzi auta. Ak bol vodic poctivka a cakal v zacpe, stratil tam v priemere 10 minut.

jedna vyhrada k najnovsim 15TRMkam by aj bola... stresne vetraky na poslednych 4 "pokazili"

suhlasim s tym, ze vyhladavanie chyba, svojho casu som sa to aj chystal spravit, ale najprv mi chybali materialy (DP nechcel poskytnut) a neskor zas dostatok volneho casu. Ono to vyhladavanie zas az tak jednoduche nie je. A co sa tyka poskytovania informacii, dost sa napriklad cudujem, ze este niekto nevymyslel nieco na principe info350 ze posles SMS v neakom formate ze odkial kam a kedy chces ist a ono ti to posle nazad cim a kedy to odchadza... este k pristupu DP... ked som s nimi pred asi 2 - 3 rokmi o tomto hovoril (davno, ze ? :-)) tak najlepsie vyjadrenie od nich bolo asi take ze nech nieco spravim, ukazem im a oni si to potom mozno vezmu. Odvtedy viem aspon to ako tie poriadky asi generuju ale z dovodu toho ze to uvadzali ako vnutrofiremne tajomstvo a z dovodu zeby niekto mohol spravit nieco lepsie a hl;avne lacnejsie ako to co pouzivaju neboli ochotni poskytnut opis struktury ich databaz a ani ich obsah v neak pozmenenej forme. add algoritmus vyhladavania: prob je napriklad s riesenim zastavok kde bus zastavuje 2x pri tej istej jazde, (zachadzky, boli uz spominane) resp. vyhodnostu "expresnych" liniek, ktore maju na rovnaku dlzku trasy menej zastavok....
Martiner, ked by bolo spravene vyhladavanie, casy su uz malina, ale myslim ze uspechom bude vyhladavanie ked zadas mena zastaviek a nie ze z ulice na ulicu. ale ak sa ti chce spravit, nech sa paci, len som zvedavy ako si postavis databazu, ze na ktoru zastavku mas ist a ci je napriklad vyhodnejsie preslapat o 100 metrov viac a ist priamo ako na najblizsiu zastavku a s 2 prestupmi... a to nevravim o uliciach majucich aj niekolko km...

zlikvidovanie sidliska ako ciela z displayov nepovazujem za najrozumnejsie, ked stojim napriklad na Safku, a potrebujem ist 1 zastavku do petrzalky a som tupy a neviem ze ovsiste je v petrzalke, tak neviem ci mam do tej 88-ky vliezt alebo nie...

hej a mozem zavidiet beusovi, ktoremu budu behat pod oknami plynofikovane karosy 3tej kolony a mne budu pri baraku smrdiet a vrcat ikarusy ktore preraqdia na 2 kolonu

tot zatim vsjo, konecne som docital :-)) 2 tyzdne som tu nebol, vyberali mi nieco z krku, v piatok sa dozviem ci to bolo ok alebo ma budu este osvecovat a krmit neakym svinstvom (teda ci to bolo nezhubne alebo zhubne:-))
Color: To bolo iba na upresnenie.
d3k0 to som nexcel vediet ja
Bon-Cu: Vdaka, aspon niekto 🙂

Color: Dvojlistove zberace maju: 7781 (tusim), 7784 (polantograf), 7835 - 7846, 7301 - 7303, 8437
pozn: mozno z autobusov maju karosy najviac chyb. sak ikarus sa za autobus ani povazovat neda :-))
ja netvrdim ze karosy nemaju chyby, ale urcite ma napriklad nepresvedcis o tom, ze sa do karosy zmesti menej ludi ako do noveho ikarusu (stare 280ky a 283ky ludi asi viac zoberu, ale zas si pozri ako vyzera taky ikarus 280 odzadu aj ked je prazdny... takmer kazdy je sikmo najkloneny v dosledku toho, ze tych ludi byva pri dverach viacej ako na opacnej strane a tak tam ma unavenejsie pera:-)) Co sa poruchovosti tyka tak vyhovarat sa na to, ze karosa nema tolko elektroniky (presnejsie nema takmer ziadnu) je blbost. Jednak napriklad TAMy mali tiez spociatku problemy s elektronikou (trocha poprsalo a hned boli chciple pri ceste) pritom ich ale dokazali spravit tak, ze uz chodia na svoj vek perfektne (problem bol v tom, ze im zatekalo do akejsik skatule s elektronikou, tak im ju otocili:-)) 2. pokialo viem, vela novych ikarusov stoji kvoli problemom s tlakom oleja a to by som skor typol na netesnost ako na elektroniku, a asi si este nestretol ikarus iduci cez mesto za ktorym ostavali mlaky nafty (skoda ze nezhorel, ale radsej som na to vodica upozornil :-))). A pohodlie cestujucich. Vetraky v karosach su urcite lepsie ako v ikarusoch, v karose sa aj zmestim na hocktoru sedacku nie jak v ikaruse kde na vacsine miest na sedenie mozem akurat tak tlacit toho predo mnou do chrbta. Dvere na karose maju sice svoju chybu ze sa daju vytlacit von, ale zas nie su s tym take probs ze ti to niekde zacvikne nohu alebo ruku ked sa otvaraju. A co sa tyka prehrievania motorov (niekto tu frflal na LIAZy) tak viem ze karosy maju neake problemy. Ale taktiez viem, ze ak to vyriesia rovnako ako ikarusy, teda ze budu kurit cestujucim dnu, tak sa urcite nebudu prehrievat. A v karose to kurenie mozes vypnut, ale nevidel som este ani jeden ikarus 435 ktory by vzadu nekuril. Co urcite cestujucim moc prijemne nie je ked je leto a 35 stupnov v tieni...
HURA! 30 000 navstev a 2225 prispevkov!
7904 vcera na 5, dnes na 9, dnes citypoint na 5, zacali sa prazdniny to poxopim ale preco robia toto? ale nieeee, ja vaam poviem *hik!* preco to roobiaa... lebo su to MADARI anooo *hik!* slovaaaci, madari suu too.
7937 zase na 11 smer L. Stura a transparent len roluje Vazovova a nic Vazovova a nic... a 7108 na 3 smer Komisarky to iste, len s Mladou Gardou.. to su madari
Sa mi zdalo alebo som videl na 210 pred xvilou nejaky 15Tr(M)???!!!
Niekto sa tu tusim pytal ktore T3 maju dvojlistove zberace: 7842 a 41 alebo 43 podla toho s cim jazdi 42 v suprave (niekto to vysvetloval, tusim Beus: ak bola havarka a v prednom vozni sa nieco pokazi, tak ho vymenia za zadny a cisla nexaju tak.)
Som vcera isiel tou srotovou exKooperativou na 6, ktorej odchody boli 12 a 27, ale ona prisla 20! tak som a uyebaval a na dalsej zastavke nastupil revizor a isiel ROVNO do kabinky kde sa nahlasil na tom stupidnom computeriku, pockal asi pol minuty a zacal vyberat listky. No ale problem bol v tom ze sa nezablokovali oznacovace a ja co vecsinou xodim nacierno som mal maximalne stastie ze som si cvakol listok (spravne sa hovori oznacil). Ale neviem fakt preco sa to nezablokovalo.
Asi sa pojdem mrknut na 15Trku na 210 lebo nic ine predsa zo sancovej nechodi na legionarsku...
na transparenty sa aj tak kuka 1 clovek z desiatich...ostatnym je uplne jedno co pride na zastavku, hlavne ze mozu nastupit...inak by sa asi nestavalo ze do eliny ktora ma na transparentoch napisane NENASTUPOVAT a k tomu vystrazny trojuholnik, sa na kazdej zastavke kde zastavi (na semaforoch...) budu dobijat ludia...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.