Este si zanadavam (mam blbu naladu).
Pretoze vobec nechapem tance DPB okolo zverejnenia svojich databazach. Mali by byt skor radi, ze im vobec niekto je ocohtny nieco zadarmo spravit a nie mu hadzat polena pod nohy. Keby sa zivili poskytovanim informacii, co odkial a kam ide, nepoviem, ale takto...? Pripadne nech prikazu vsetkym, co nieco spravit, aby pri vypise vysledkov zdoraznili "nemame nic spolocne s DPB a je to neoficialne".
(A som si ulavil a aj to na nic nebolo.)
Pretoze vobec nechapem tance DPB okolo zverejnenia svojich databazach. Mali by byt skor radi, ze im vobec niekto je ocohtny nieco zadarmo spravit a nie mu hadzat polena pod nohy. Keby sa zivili poskytovanim informacii, co odkial a kam ide, nepoviem, ale takto...? Pripadne nech prikazu vsetkym, co nieco spravit, aby pri vypise vysledkov zdoraznili "nemame nic spolocne s DPB a je to neoficialne".
(A som si ulavil a aj to na nic nebolo.)
Kockac
si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno.
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.