Prosim vas, moze mi niekto vysvetlit co je na tom, ze nejake vozidlo neide jeden den na tej linke kde chodi stale, ale inde? Ja nechapem.. Ved kazdemu je jedno, ci ide 1234 alebo 2345...
Preco zrekonstruovane busy sluzia ako zalohy ? Nie je to postavene na hlavu ? V pondelok bola 3187 ako zaloha na Kuklovskej, a to ani nema digitalny display...
s tym s tebou []c musim suhlasit, stare 280ky bez udrzby vydrzia naozaj najviacej :-))
hmmm 23?? urcite nie je TAMbus... TAMy maju evidencka ?4?? klbate a 37?? kratke 23xx by bola Karosa bud s MAN alebo Renault motorom. Ale tie tiez vedia obcas od motora dobre kurit, hlavne ak im nenaleju chladiacu kvapalinu (co sa im v dielnach stava:-)))
a co sa tyka sedadiel v TAMoch, konkretne tych drevenych, fakt je, ze v kazdej zakrute ta na nom vynesie niekam a ked brzdi tak sa zosmyknes aj na zem... proste tie sedadla nie su pohodlne. Co sa ale ich udrzby tyka, tak su urcite pre bratislavsku MHD jedny z najvhodnejsich (lepsie na tom su leda ak tie laminatove v elektrickach K2 a T3, a tie sa ani tolko neklzu :-)))
#2226 k tomu excelentnemu vnutornemu kureniu : skus si sadnut dozadu do patky v TAM buse 23?? (OMV) a tam sa da vychutnat kurenie ,ked je rano 25°C vonku a 35 vo vnutri . Zaujimave je to predovsetkym na l. 59 - zastavka a teda aj vetranie kazdych 5km .Aspon je to ...
Ako je mozne ,ze 11 ludi z 10 nadava na sedadla v TAMoch a pritom ak sa nahodou vyskytnu nejake lepsej kvality ,hadajte co z nich po kratkej dobe pouzivania ostane . A este k tomu nadherny interier ,ktory prekaza chudakom ak je nahodou cisty(biely)-hned je zhovadeny haluznymi gekmi :-((
d3ko: Plz sprav si nieco s mailovou schrankou, uz tyzden mi to hlasi "User quota exceeded"
si: Myslim, ze sotva kto sa tu zastava ikarusov 4xx, ale tie 280kove boli o dost lepsie nez karosy, najma ked uvazime, ako ich "udrzuju". (Ikarusy su fakt typicka sovietska konstrukcia, ak chapete, co tym myslim.) Karosy maju svoje vyhody (neraz som na 435ke alebo Tambuse vytahoval nohu z dveri pri vystupovani), ale tie vetraky by som rozhodne nenazval lepsimi (strasne trcia do uz aj tak nizkeho priestoru Karosy). Miesta na sedenie su male vsade, takze to je jedno.
Ale aby som bol objektivny, musim spomenut jednu chybu Ik. 280 (co sa tyka pohody cestovania) - zadna plosina je spravena naozaj hrozne, nie je tam ziadna tyc na drzanie a clovek v zakrutach lieta kade lahsie.
tak naco sa cpe? takychto ludi neznasam, jazdia si po meste 120km/h. pamatate sa na asi tri tyzdne stare televizne noviny? prve co som povedal ze "tak jej treba zenska stupidna" - pri PKO bola vtedy havarka. ako keby bola dolezita rychlost - aj tak ho (mozno) zastavia semafory.
Caute, ja len chcem povedat, ze vcera vecer som videl mensiu havarku na Vajnorskej. Isla elektricka smerom von z mesta (7741-2) a vedla nej isla biela felicia. Asi 10 metrov pred krizovatkou felicia slabsie narazila do elektricky, ale vyzeralo to, ze ma poskodene iba zrkadlo a elektricke sa nic nestalo... Ale bolo pocut ranu. Ked som odchadzal 201kou z trnavskeho myta, tak tam uz stali 4 supravy elektriciek, policajti a nehody dpb. P.S. Chudak vodic felicie (ta hanba ze on zavinil odstavku elektriciek...)
- ja si myslim, ze ak tu uz bude bezat vyhladavanie a bude funkcne a podobne, mozno by nebolo od veci oslovit nasich slovenskych mobilnych operatorov... myslim ze az tak blbi nie su, ze by neposkytli sluzbu na ktorej mozu zarobit a nic by ich poriadne nestala (a mohla by to byt zaroven dobra reklama pre stranku:-)))
Nepto my vieme ze tato stranka je dobra :-))))) (zato ta tvoja...?)
ako mozu dat 3189 na 51??!
Chlapi nebol niekto vcera pri YMCE? Podla radia eXpres tam padlo vedenie ale ked som dobehol tak tam uz ani dispeceri neboli, len na Sancovej som nasiel pokazeny 6276.
Ad cestovne poriadky: samozrejme, ze je trochu nezmyselne robit CP podla ulic. Omnoho jednoduchsie je to podla zastavok. Algoritmy nie su problem, algoritmy pre rozne typy spojenia (najkratsie, najrychlejsie, s najmensim poctom prestupov atd...) si najdite v lubovolnej ucebnici predmetu Teoria grafov pre VS. Ja by som to spravil, len nemam a) cas a b) znalosti lubovolneho programovacieho jazyka.
A to mobilne vyhladavanie MHD... to ma cesky Paegas na wape a pre CD, CSAD aj pomocou SMS sluzby. Len nasi operatori su... proste nasi operatori.
Kokso... ja len chcem povedat, ze je fakt dobre, ze takato stranka existuje, ale seriozne ma fascinujete tym, ako ste schopny sa tak zanietene bavit o takejto blbosti akou je MHD. :-)) Ale prajem tak ci tak este vela elaanu...
vidim ze si asi nezazil situaciu, ked na Bajkalskej bola zastavka pre linky 54, 22, 120 a pod. este pred krizovatkou s Trnavskou. cesta pred krizovatkou v mieste byvalej zastavky je 4 prudova a vzhladom na neprejazdnost pravych jazdnych prudov si to mnohi vodici vybavili tak, ze zastali v lavom a ludia sa motali cez 3 jazdne pruhy pomedzi auta. Ak bol vodic poctivka a cakal v zacpe, stratil tam v priemere 10 minut.
jedna vyhrada k najnovsim 15TRMkam by aj bola... stresne vetraky na poslednych 4 "pokazili"
suhlasim s tym, ze vyhladavanie chyba, svojho casu som sa to aj chystal spravit, ale najprv mi chybali materialy (DP nechcel poskytnut) a neskor zas dostatok volneho casu. Ono to vyhladavanie zas az tak jednoduche nie je. A co sa tyka poskytovania informacii, dost sa napriklad cudujem, ze este niekto nevymyslel nieco na principe info350 ze posles SMS v neakom formate ze odkial kam a kedy chces ist a ono ti to posle nazad cim a kedy to odchadza... este k pristupu DP... ked som s nimi pred asi 2 - 3 rokmi o tomto hovoril (davno, ze ? :-)) tak najlepsie vyjadrenie od nich bolo asi take ze nech nieco spravim, ukazem im a oni si to potom mozno vezmu. Odvtedy viem aspon to ako tie poriadky asi generuju ale z dovodu toho ze to uvadzali ako vnutrofiremne tajomstvo a z dovodu zeby niekto mohol spravit nieco lepsie a hl;avne lacnejsie ako to co pouzivaju neboli ochotni poskytnut opis struktury ich databaz a ani ich obsah v neak pozmenenej forme. add algoritmus vyhladavania: prob je napriklad s riesenim zastavok kde bus zastavuje 2x pri tej istej jazde, (zachadzky, boli uz spominane) resp. vyhodnostu "expresnych" liniek, ktore maju na rovnaku dlzku trasy menej zastavok....
Martiner, ked by bolo spravene vyhladavanie, casy su uz malina, ale myslim ze uspechom bude vyhladavanie ked zadas mena zastaviek a nie ze z ulice na ulicu. ale ak sa ti chce spravit, nech sa paci, len som zvedavy ako si postavis databazu, ze na ktoru zastavku mas ist a ci je napriklad vyhodnejsie preslapat o 100 metrov viac a ist priamo ako na najblizsiu zastavku a s 2 prestupmi... a to nevravim o uliciach majucich aj niekolko km...
zlikvidovanie sidliska ako ciela z displayov nepovazujem za najrozumnejsie, ked stojim napriklad na Safku, a potrebujem ist 1 zastavku do petrzalky a som tupy a neviem ze ovsiste je v petrzalke, tak neviem ci mam do tej 88-ky vliezt alebo nie...
hej a mozem zavidiet beusovi, ktoremu budu behat pod oknami plynofikovane karosy 3tej kolony a mne budu pri baraku smrdiet a vrcat ikarusy ktore preraqdia na 2 kolonu
tot zatim vsjo, konecne som docital :-)) 2 tyzdne som tu nebol, vyberali mi nieco z krku, v piatok sa dozviem ci to bolo ok alebo ma budu este osvecovat a krmit neakym svinstvom (teda ci to bolo nezhubne alebo zhubne:-))
COLOR
ako mozu dat 3189 na 51??!
Chlapi nebol niekto vcera pri YMCE? Podla radia eXpres tam padlo vedenie ale ked som dobehol tak tam uz ani dispeceri neboli, len na Sancovej som nasiel pokazeny 6276.