Podľa mňa spájate obaja dve podobné veci. Jedna je 8 sekundová sprostosť a vodiči, ktorí otvárajú dvere so zvonením a druhá sú oneskorenci na zastávkach, kde pre výmenu cestujúcich vozidlo stojí dlhšie a zmyslia si, že sa zahrajú na Chucka Norrisa, ktorého z vozidla vytiahne podtlak zo zatvárajúcich sa dverí
Myslim si, ze nie. Ak by som sa mal riadit signalizaciou, tak z troflu vystupim pomaly na konecnej.
Je to dan, za tu 8 sekundovu sprostost. Vodici proste zatvaranie pustaju vo chvíli, ked sa dvere otvoria. Vid video na youtube nizsie. Dvaja z troch by nevystupili.
To tak ale budú jazdiť vždy. Mne sa tam vždy osvedčilo dorútiť sa s mohutným zvonením a zastavením tesne pri blatníku občana bez priestorového videnia. Je fakt, že z dnes predpísanej defenzívnej jazdy by som neprospel.
Neviem, kde je hostel pri Rajskej ani kde je ázijské bistro. Ale viem, že pri Rajskej je na oboch stranách vedľa trate plnohodnotný jazdný pruh a oproti dvom levom zasa plnohodnotný pruh v oboch smeroch nevyjde. Čo tam máš ďalej?
Bratislavska sedlac nevie jazdit, a nedokaze jazdit pri pravom okraji vozovky. Boja sa obrubnikov. A tak jazdia sposobom, ze keby im niekto v tomto meste namaloval ciary, tak jazdia kolesom na ohraniceni elektrickovej trate. Ak sa stoji pri krizovani s Rajskou (smer Kamenne), tak vzdy jedno ci dve auta trcia do drahy, alebo su tak na tesno, ze elektricka musi spomalit.
Co zas nie je vzdy na skodu, lebo stojace auta, znamena volno chodcom na prilahlom prechode. Myslim si, ze to spomalenie elektricky uz zopar končatín, ak nie dusi, zachranilo.
Pri hosteli pri Rajskej aj pri ázijskom bistre je dosť miesta na posun trate o 1,5 m. Ten cyklopruh, ktorý niekde bol a niekde nebol sa mohol kľudne obetovať.
Z textu vyplýva, že staršia pani nedobiehala ale vystupovala. A vystupovať po ukončení nástupu, to už je samo o sebe zvláštne. Aj celý popis je zvláštny - pani sa sápala do dverí po signále a sťažuje sa.
Oproti dvom levom sa nič posúvať nedá, lebo aj na druhej strane to vychádza len tak tak.
Inak posun z 30 cm na 150 cm je už dosť. Si si istý, že diskutuješ k veci alebo len tak principiálne hejtuješ?
NEROZUMIEM NIEČOMU ALEBO JE CHYBA V STROJČEKU SL ALEBO V TARIFE IDS BK?
Cestoval som zo zastávky "Lozorno,,pož.zbroj." na Patrónku jedným zo spojov linky 269, ktorý ide po diaľnici. Teraz nejdem kritizovať tie "úžasné" chronometráže keď jednému poobednému spoju to vraj trvá 21 minút a druhému 18 minút aj keď obidva idú po rovnakej trase a po obci Lozorno stoja až na Patrónke. Nejdem písať ani o tom ako ma prekvapilo, že jeden z tých spojov nestojí na Račianskom mýte! Myslel som, že tam zastavujú všetky zaintegrované linky... Prechádza okolo bez zastavenia alebo ide na ASMN nejako inak?
Na BČK mám PCL pre 100+101. Nástupná zastávka v obci Lozorno sa nachádza v zóne 225. Autobus ide po diaľnici D2 bez zastavenia cez zóny 215 a 101. Jazda trvá viac ako 15 minút (do 30 minút ako som napísal v predchádzajúcom odstavci). Časová platnosť CL sa mi vďaka tomu PCL predlžuje podľa vzorca 101+100+100, lebo Patrónka je v zóne 100.
Tak sa pýtam: Aký CL som mal dostať? Dostal som 15-minútový v tomu zodpovedajúcej cene (!) s predĺženou časovou platnosťou až 90 minút. Takže mal som dostať 30-minútový CL v tomu zodpovedajúcej cene? Pri ňom by okrem jazdnej doby vychádzala aj tá predĺžená časová platnosť podľa vzorca až na 90 minút...
Už nech bude konečne tá dopravná optimalizácia z BID aspoň na Záhorí, lebo súčasné CP v réžii Slovak Lines sú (diplomaticky povedané) nie práve najlepšie...
Akože áno, sú cestujúci, ktorí sú tupci. Vstúpil som asi 3x do hádok medzi vodičom a cestujúcim na strane vodiča. Väčśinou išlo zo strany cestujúceho o iracionálne obvinenia typu, že naschvál ide pomaly, alebo že ak vie, že sú dopravné zápchy, má vyštartovať skôr.
Ale nerozumiem, prečo musíme za každou sťažnosťou hľadať vinu cestujúceho. To je ako keby chirurg nad mŕtvym telom na operačnej sále povedal "no a čo, aj tak mal zdravšie žiť".
Nedávno som sa sťažoval na FB, že linka X47, hoci je deklarované, že je okružná, nie je okružná, pretože ma vodič na konečnej (o ktorej som predpokladal, že je priebežná) vyhodil z busu, aby ma následne o 20 s znova naložil na protiľahlom nástupišti do "akože" nového spoja. Prvá reakcia bola hneď v duchu, že som sa správal ako buran a nepoprosil so, či nemôžem zostať a pod.
Nebudú mať vodiči čo voziť a môžeme zavesiť celú verejnú dopravu na klinec, ak sa budeme tváriť, že cestujúci poskytuje službu vodičovi.
Nebola situacia v Tbuse taka, ze pani sa spamatala na poslednu chvil? A idealne v case, ked zacalo zvonenie si zmyslela vystupit?
"šofér dáva signalizáciu o zatváraní dverí až sa presvedčí, že všetci cestujúci v poriadku nastúpili a vystúpili." To by ju nedal nikdy, pretoze dibiehajucich by mal stale pri dverach.
Samozrejme, ja som to nemeral, takže neviem povedať, či sa malo posúvať o 30, 50, 100 alebo 150 cm. Každopádne komunisti si nakreslili uličné čiary a plánovali búrania, ktoré nie sú dnes aktuálne.
Takže sa to malo posunúť podľa dnešného stavu, mali riešiť napr. aj zúženie oproti 2 levom. Zbúranie domu už nie je dnes aktuálne. Rovnako aj vyrovnať oblúk pri križovatke s Mariánskou ulicou.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike