Nejako inak ako zmiešavaním studeného a teplého vzduchu? Vypínanie kompresoru existuje, ale to prípad sorky nie je. Tak predimenzovanú klimu to nemá, ani automatickú klimu...
Neviem ako u ŽltoZla alebo Zločineckej, ale u nás má klimatizácia (samozrejme len na stanovišti, kontajnery majú autonómnu) aj inú reguláciu, než ON/OFF. A v aute to mám tiež tak.
viem, že je to elementárny problém, ale ja osobne mám problém rozhodnúť sa, či po nastúpení do pojazdnej sauny mám zavrieť okienka a čakať, kedy si vodič uráči použiť ten ventilátor na streche vozidla, alebo ich pootvárať, aby teplý vydýchaný vzduch nahradil žeravý červstvý vzduch.
Páni z dopravného podniku nech sa idú pozrieť do Tesca ako vyzerá klimatizácia.V autobuse na okne cedulka ,,Neotvárajte ,ide klimatizácia,, a je tam ako v skleníku tak ako vonku,prídem do Tesca a až tam zistím ako vypadá klimatizácia a nie vo vašich busoch.
Koľko financií ide z VÚC do DPB? Keď - "Frešo tvrdí, že bratislavská župa by dopravu zdarma „utiahla“ aj v súčasnej finančnej kondícii. Tak či tak do nej každý rok vlieva milióny eur a nemení sa to."
Chcel by som pogratulovať neznámemu vodičovy 70-ky že sa mu včera ako zatiaľ jedinému v roku podarilo nájsť tlačidlo zapnutia klimatizácie. Dúfam že informácie o lokalizácií príslušného tlačidla odovzdá aj menej všimným kolegom.
Ako obvykle - nebolo potrebné pozerať sa na meno autora a bolo jasné, že sa jedná o peonistický príspevok.
Teraz by som ja mal niekoľko podotázok: Akým spôsobom je vozidlo preťažované nasadzovaním na úzkych cestách? Máš pocit,, že bratislavský SOR BN 10,5 nevyjde na Kolibu alebo na Kramáre alebo hore Pražskou, prípadne máš pocit, že sa tým jeho životnosť, prípadne životnosť jeho vodiča nejako radikálne skracujú?
som rád, že si pochopil ironický podtón v moje poznámke .... len pre upresnenie, nevšimol som si, že by Jepko s Trdkom financovali niečo z privátnych zdrojov .....
Vyrabaju sa SOR-ky aj nejako prisposobene pre narocny teren? Totiz vcera aj prevcerom som sa viezol rovnakou 10,5-metrovou aku máme v BA napr. na linke 20 a nemôžem pochopiť ako je možné, že to nasadzujú na úzke cesty a strmè klesanie aj stúpanie. Vodič aj vozidlo to prekvapujúco dobre zvládajú. O koľko nižšiu životnosť má takto pretazovane vozidlo (porovnanie)? Zaujimava je aj cena za túto "atrakciu": 10 Kč bez ohľadu na počet precestovaných zastávok.
Ike