ako funguje otvaranie dveri po stlaceni dopytu? odomkyna ho sofer?
dnes som chcela vystupit na kolmej, stlacila som vcas dopyt stop a pri dverach este dalsi dopyt na otvaranie dveri, bus zastal, no dvere neotvoril, dalsi dvaja ludia mi pomahali stlacit ine dopyty, nefungovalo nic, sofer na volanie nereagoval, ked som sa ho pytala na dalsej zastavke (kde samozrejme nebol ziadny problem s otvorenim dveri), preco neotvoril, hovoril, ze nebol stlaceny dopyt
To je modrogumné zaokrúhľovanie, kde platia iné ako matematické pravidlá:
Napríklad 32 minút sa prehlási za 28, aby sa nemuseli vracať príplatky, aj do PIS-u sa to tak napíše a je zaokrúhlené...
Potom sa zas dá nejaká tá minútka pridať meškajúcemu osobáku, hlavne keď sa pozabudne na údaje uvedené v služobnej pomôcke "Čakacie časy" , však načo si lámať hlavu s "robením perónu" v neperonizovanej alebo len čiastočne peronizovanej stanici... ?
Hmm ale tieto terminály používa iba Slovak Lines Express na linkách do Viedne. Slovak Lines, a.s. fyzické terminály na platobné karty v autobusoch nemá. Inak reálne spolu so Slovak Lines Služby a Slovak Lines Opravy je to ako keby jedna firma, nie? Predpokladám, že nemajú všetky vlastných riaditeľov.
Ale z hľadiska VOD to zobrazuje územia, ktoré sú ľahšie a rentabilnejšie obslúžiteľné VOD (červené) a územia, ktoré sú ťažšie obslúžiteľné (zelené). Dovolím si tvrdiť, že korelácia medzi obslúžiteľnosťou a atraktivitou sa blíži k 1. Alebo ešte inak: zelené oblasti majú bližšie k prívlastku autoslava. ?
Minule som sem zabudol dať ďalšiu otázku z kategórie "Záhady". ? Prečo pri kúpe cestovného lístka bezkontaktne platobnou kartou MasterCard zo zastávky Einsteinova do Hainburgu sa mi v internetbankingu zobrazuje "SLOVAK LINES, A.S." keď tú linku prevádzkuje Slovak Lines Express, a.s.?
A ako miesto transakcie by mi to aj pri kúpe v Hainburgu zobrazilo "Miesto transakcie
SLOVAK LINES, A.S. BRATISLAVA, SK " keďže ten terminál je z ČSOB?
Valec