Reply on: roman2 #221607:
Áno, 68 je dobrý adept na zatrolejovanie, len sa to musí spraviť celé naraz. Nie, že sa postavia dráty len do Ovsišťa a 68 sa rozdelí na dve linky. No s konečnou na Jelačičovej nesúhlasím. Po prvé kvôli prestupu na TrMy (nie je to ďaleko, ale načo to ľuďom komplikovať?). Po druhé, kĺb by mohol mať trošku problémy to tam vytočiť. Ale stačilo by dobudovať krátku stopu po Krížnej a môže jazdiť po terajšej trase.
Petto
keby sa chcelo, mame tu X novych trati, no len nikomu sa nechce nic na Slovensku a obzvlast v BA sa neda nic . Nie su tu novy na fore a v Bratislave tiez nie si tyzden. Stacilo keby niekto viac uvazoval a objednali sa vtedy aj agregatove klbaky par ks z 70 (ved prispela na sola s agregatom, prispela by aj na klbaky) , ktore by mali lepsie uplatenie aj dnes. A ked si predstavim co za v*la je na cele DPB, ze zatrhne aj projekt parcialnych tbusov na ukor elektrobusov - tak co cakame ? To uz radsej mohol zostat Belfi a bolo by tu uz hadam tych 90 novych vozidiel a neboli by CNG šerble tam kde nemaju co byt. VId dnes 2640 na 29tke. ?