Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: roman2 #221606:
keby sa chcelo ...

keby sa chcelo, mame tu X novych trati, no len nikomu sa nechce nic na Slovensku a obzvlast v BA sa neda nic . Nie su tu novy na fore a v Bratislave tiez nie si tyzden. Stacilo keby niekto viac uvazoval a objednali sa vtedy aj agregatove klbaky par ks z 70 (ved prispela na sola s agregatom, prispela by aj na klbaky) , ktore by mali lepsie uplatenie aj dnes. A ked si predstavim co za v*la je na cele DPB, ze zatrhne aj projekt parcialnych tbusov na ukor elektrobusov - tak co cakame ? To uz radsej mohol zostat Belfi a bolo by tu uz hadam tych 90 novych vozidiel a neboli by CNG šerble tam kde nemaju co byt. VId dnes 2640 na 29tke. ?
Reply on: roman2 #221607:
Áno, 68 je dobrý adept na zatrolejovanie, len sa to musí spraviť celé naraz. Nie, že sa postavia dráty len do Ovsišťa a 68 sa rozdelí na dve linky. No s konečnou na Jelačičovej nesúhlasím. Po prvé kvôli prestupu na TrMy (nie je to ďaleko, ale načo to ľuďom komplikovať?). Po druhé, kĺb by mohol mať trošku problémy to tam vytočiť. Ale stačilo by dobudovať krátku stopu po Krížnej a môže jazdiť po terajšej trase.
Reply on: roman2 #221606:
Prípadne by sa dajú potiahnúť troleje od Mildy po Košickej na Apollo a v Petržalke spraviť troleje napríklad po trase 68my a hneď je nahradená ucelená autobusová linka tolejbusovou.S tým,že konečná 68my by bola na Jelačičke spoločne so 64kou ? raz sa tu o tom myslím aj diskutovalo,že zatrolejovať 68mu...
Reply on: Petto #221599:
A načo 202/205 ťahať na Hodžko cez Svätoplukovu a Záhradnícku?Keby sa chcelo tak by sa napríklad zatrolejovala Košická (od Nív) k Eurovey a späť + by sa mohli od Eurovey potiahnúť po Dostojevského troleje obojsmerne aj pre 210 (všetko s BUS pruhmi,aby zbytočne nestáli v kolóne) a máme dve muchy jednou ranou a na križovatke pri VUB odbočka doľava/doprava ? a čo je ďalšie plus,bola by motivácia konečne niečo naprojektovať a zhotoviť s s dlho omieľanou traťou cez Apollo do Petržalky ? trať po Landererke alebo Košickej by potom po zhotovení novej AS mohla zostať manipulačná alebo by od Eurovey mohla eventuálne jazdiť nejaká linka cez Apollo do Petržky (dajme tomu predlžená 210).To je však vec iná a záležalo by kadiaľ by bola plánovaná trolejbusová trať cez Apollo...
Alebo ešte jeden variant ma napadol a to je,že by bola okružná trolejová stopa cez areál dočasnej stanice Bottova s ideálnym prestupom na autobusy ? skôr sa mi však pozdáva ten prvý variant vyššie ?
Nechcem aby ste to teraz neviem jak zobrali,že najmúdrejší alebo čo,ale je to môj absolútne laický pohľad na vec myslím,že celkom uskutočniteľný a logický ak sa v nejakom najbližšom horizonte plánuje trať cez Apollo ? len všetci veľmi dobre vieme,ako sa v tomto meste a štáte robia veci,takže som zvedavý čo sa bude o pár mesiacov diať...
Reply on: cestuj #221604:
nie, nemohla ? to potom rovno rozdelme aj dalsie linky
Nemohla by sa rozdeliť linka busu č. 87 na 2? (Ružinov-Slovnaft a Slovnaft-Petržalka) Je veľký problém popoludní sa dostať načas z Ružinova do Slovnaftu na nočnú, takisto späť po rannej zmene. Busy naberajú veľký sklz, a preto sa ani nedá odhadnúť, kedy pôjde najbližší spoj, veľmi často vynechajú 2 spoje. To ešte nehovorím o polhodinovom meškaní získanom počas jazdy.
Reply on: tr3mp #221602:
Podla mna je to politicky nepriechodne (parkovanie).
Reply on: 810zssk #221601:
... a jej zobosmernenie je náročnejší projekt, ako zatvorenie Mlynských nív na rok ?
Reply on: Solider #221600:
Az na to, ze Parickova je jednosmerna.
Reply on: All1111 #221598:
Poslať 202 do kolóny na Svätoplukovej a Záhradnickej tiež nie je riešenie. Zaujímavejšie ako obratisko by bolo urobiť dočasnú trať na Páričkovej, ktorá by mohla potom už aj ostať, a 202 a 205 tak mohli normálne premávať na Rajskú okolo stavebného komplexu a okolo všetkých kolón.
Reply on: All1111 #221598:
Len aby si nasiel + 2 klbaky na 202 ak pojde na Hodzko , po trase 208cky cez Svatopluka a Mickiewiczku.
Potom tipujem ze aj uplne presmeruju 208 na nejaku Rajsku - Sulekovu nech to neni odrezane odsveta tam uplne alebo aj Sulekova - Ulica 29augusta - AS MN, ved obratisko ASMN by malo fungovat este aj s tbus stopou. ?
https://www.cas.sk/clanok/562146/prerabanie-stanice-v-hlavnom-meste-prinesie-obmedzenia-na-1-alebo-3-roky-ako-to-bude-v-bratislave-fungovat/
To skrátenie T-Bus liniek po Košickú im snáď neschvália. Aj keď pán deve***kár to prezentuje ako hotovú vec?
Reply on: Michal111 #221596:
Co konkretne sa da naucit na tom ? Magistrat ti da budget 24 mega , vysutazis za 26+
http://bratislava.dnes24.sk/poslanec-r-oleksak-navrhuje-zrusit-sutaz-na-nakup-novych-autobusov-272483

Naťahovačky okolo nákupu autobusov pokračujú a DPB sa nepoučí z predchádzajúcich chýb ani za toho oného.
Reply on: ratataj #221592:
Už som to tu mnohokrát zmieňoval - keď som ešte jazdil, za čias 4CPO, zaťahoval som vždy s cestujúcimi, z akejkoľvek konečnej, do vozovne JD ako linka 10, do vozovne Cífer ako linka 7. Vždy bez problémov.
Reply on: zlomok #221588:
Peter Netri je z cyklokoalicie. Rozumny mladas, z mojho pohladu trosku "cykloterorista".
Ale napriklad schvaloval cyklopiktogramy, ako ucinnu zalezitost.

Nejde vsak len o jednu kapitolu. Cele to ako to bolo predstavene mi hovori jedno. "Hlava v oblakoch"
Predstava, ze spravime plan/dokument a ono sa to uz vyriesi...
napriklad skolstvo. Urobime cenu primatora pre najlepsieho ucitela..(?!) venuju sa veciam, v ktorych hl. mesto nema ani kompetencie a supluju stat.

Mal som pocit vacsej pripravenosti. Nema skusenosti, nech zacne ako statosta Stareho Mesta...
Reply on: TomJ #221583:
ked sa zacinali dojazdove linky, oznacovali sa cislom linky a cielom vozovna xy, chvilu k tomu bol symbol garaze, neskor sipka. avsak to cislo miatlo ludi, denne boli staznosti, ked napr. 9, jazdiaca v tom case po obchodnej, neodbocila na vazovozu, pripadne ked 14 nesla rovno po kriznej ale odbocila hore na vazovovu a na racko, o problome dostat ludi z voza na vihohradoch ani nehovorim ( sak ste 3/5/11, tak musite ist do race ) ... mame cestujucich akych mame, odkedy sa zaviedli sipky bez cisla tak sice pribudli otazky kade to ide, ale zase zmizli uplne nadavky a vyhrazky, ktore boli na adresu vodica bezne, ked tam bolo cislo. tolko pohlad vodica.
Reply on: mrkvakj #221590:
SL listky nie su viazane na spoj (okrem eurovych).
Reply on: henko151 #221589:
Najlepsie vyjde kombinacia SL/RJ + celodenny listok na MHD. Jedinou nevyhodou je, ze si viazany na konkretmy spoj. V pripade, ze neviest, kedy pojdes naspat. Tak EURegio Wien Ticket + priplatok na zonu 100 ( MHD) kupemy u ZSSK za myslim ze 21/10,50€. Mozes ist hociktorym vlakom cez Marchegg/Gänserdorf/Kittsee. Cize aj z BA (teoreticky) aj z Viedne Ti to tvori 30 min interval.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.