Reply on: Dulgerov #221518:
"Tak viete, ja s Vami nesuhlasim. Nesuhlasim s Vami ako obchodnik, ktory robi v obchode 25 rokov a kazdeho zakaznika si musi vazit. Nesuhlasim ako clovek, ktory vie, ze ludia nie su dokonali a nie su stroje aze ich treba obcas slusne usmernit, poradit im a pomoct."To ako kazdy jeden zakaznik dostane ustne varovanie, ze od (napriklad) 12:00 do 12:45 je obedna prestavka, aby nahodou nenadaval, ze chrapun predavac mal vzdy zavrete na "par minut" pocas dna? Alebo je to len vyvesene ako otvaracie hodiny (nieco ako 3/4 vonkajsie displeje + 1-2 vnutorne)?
irizar
Ja som zil na Zapade nie par mesiacov, ale desat rokov. A obcas, fakt len obcas, som zazil ze si cestujuci pomylil trasu. Nikdy, NIKDY som nezazil, ze by zo svojho pochybenia obvinoval vodica riadne oznaceneho a v cestaku vyznaceneho spoja. To je ten rozdiel v kulture naroda - ze zatialco normalny jedinec si prizna SVOJU chybu, slovensky chrapun bude obvinovat vsetkych naokolo a hladat vyhovorky. Ja si mam vsimnut co je napisane na autobuse, ja mam citat cestovny poriadok, slnko mi zasvietilo, vodic je chrapun fnuky fnuky fnuk, nikto ma nepolutuje vsetci ste na mna bakani... Len preboha nie prebrat zodpovednost a priznat si, ze to ja som urobil chybu. Ubohe.
A mimochodom, vzdy som bol toho nazoru ze dojazdy do vozovne s cestujucimi su nesystemova kravina, na ktoru slovensky substrat mentalne nedozrel. Dakujem ze si mi to exemplarne potvrdil.