Reply on: Dulgerov #221518:
"Tak viete, ja s Vami nesuhlasim. Nesuhlasim s Vami ako obchodnik, ktory robi v obchode 25 rokov a kazdeho zakaznika si musi vazit. Nesuhlasim ako clovek, ktory vie, ze ludia nie su dokonali a nie su stroje aze ich treba obcas slusne usmernit, poradit im a pomoct."To ako kazdy jeden zakaznik dostane ustne varovanie, ze od (napriklad) 12:00 do 12:45 je obedna prestavka, aby nahodou nenadaval, ze chrapun predavac mal vzdy zavrete na "par minut" pocas dna? Alebo je to len vyvesene ako otvaracie hodiny (nieco ako 3/4 vonkajsie displeje + 1-2 vnutorne)?
dupe
Ked sa tak postavim na zastavku Chatam Sofer a vidim ze z oboch smerov prichadza elektricka sestka s cielom Karlova ves, pricom v jednom smere je na cestaku ciel Safarikovo namestie.
Ked treba po mesiaci urgovat Dopravny podnik cez media aby si spravne oznacil ciel autobusov linky 88 https://www.cas.sk/clanok/477575/peter-nahlasil-dopravnemu-podniku-chybu-na-autobuse-taku-reakciu-necakal-ani-v-sne/
Ked pri vylukach ma kazdy voz na transparente vylosovane nieco uplne ine...
Ano, z tohto pohladu su dojazdove 209-ny oznacene dokonale ?