Reply on: Dulgerov #221518:
"Tak viete, ja s Vami nesuhlasim. Nesuhlasim s Vami ako obchodnik, ktory robi v obchode 25 rokov a kazdeho zakaznika si musi vazit. Nesuhlasim ako clovek, ktory vie, ze ludia nie su dokonali a nie su stroje aze ich treba obcas slusne usmernit, poradit im a pomoct."To ako kazdy jeden zakaznik dostane ustne varovanie, ze od (napriklad) 12:00 do 12:45 je obedna prestavka, aby nahodou nenadaval, ze chrapun predavac mal vzdy zavrete na "par minut" pocas dna? Alebo je to len vyvesene ako otvaracie hodiny (nieco ako 3/4 vonkajsie displeje + 1-2 vnutorne)?
david1
Ani pri našej L3/8 sme nevedeli roky nastaviť jednoduchú hlásku napr.
"pozor od námestia SNP pokračuje ako linka 8 v smere Obchodná a Ružinov"
Neznalý sa ani z CP nedozvedel že linka nekončí na SNP ale pokračuje ďalej...
Prípadne na okružnej linke L95 bola konečná nám.Ľ. Štúra čo pri ceste do Petržalky od Malej scény si nevedel večer či ide ďalej alebo tam končí.
Takých drobností je milión, ktoré keď sa odstránia hneď bude menej breptania.. na MHD.