Reply on: Ámos #221461:
Keby mesto malo reálny vplyv na DPB, akože nemá, tak by sa naplnila úloha z nejakého MZ vypracovať štúdiu na nákup parciálnych trolejbusov. Lebo akékoľvek významné predĺženie siete si bude vyžadovať aj nákup nových vozov...
Ámos
Zatial tu padol jediny relevantny argument a to od Sommeliera a to sidlo uradu. Ktory vlastne dopravu zd sa tiez viac kurvi ako lepsi a este im aj stromy vadia.
Kym mi nepodas argument a dokaz o fer cene, myslim si svoje. Presne ako ty si myslis, ze to bude cenovo vyhodne. Dokaz mas? Nie.
Ak to ma byt ziskovy business pre DPB, OK. Nic proti tomu nemam. Inak nevidim dovod, aby sa kazdy trofel v SR homologizoval v Bratislave a pre DPB to vytvaralo stratu. Zatial ziadna zmluva ani faktura zverejnena nebola.