Reply on: Viko #221457:
1) cize vacsia siet, znamena, ze za hodinu spravi vacsi pocet km? Wau, tak to som netusil. Cize keby ma BA 200km jednostopej trate, tak sa mohologizacia spravi za polovicu casu?2) a 3) je ten a ten isty argument. Ten ktory jediny som uznal
4) Nie nebudem. Nech si to plati vyrobca alebo objednavatel. Tak ako si ich bude platit pocas testu s cestujucimi. To uz nevadi, ze bude v Ziline? Aj tak by ludia z uradu mali chodit na pravidelne kontroly, nie?
5) akym sposobom homologizacia v Ziline obmedzuje hospodarsku sutaz. Ak plati co ste napisali, ze DPB bude na homologizacii ziskovy, znamena to, ze Zilina to musi vediet spravit lacnejsie - bez zisku + nizsi plat vodicov. Jedine, ze sa rata s tym, ze DPB to bude dotovat. A ak ano, tak je to trestny cin.
Nie som predpojaty voci nicomu. Som predpojaty voci svojvoli zamestnancov DPB. Akejkolvek.
A k rade na zaver? Preco by tisicky mali vadit menej ako miliony?
Ámos
Zatial tu padol jediny relevantny argument a to od Sommeliera a to sidlo uradu. Ktory vlastne dopravu zd sa tiez viac kurvi ako lepsi a este im aj stromy vadia.
Kym mi nepodas argument a dokaz o fer cene, myslim si svoje. Presne ako ty si myslis, ze to bude cenovo vyhodne. Dokaz mas? Nie.
Ak to ma byt ziskovy business pre DPB, OK. Nic proti tomu nemam. Inak nevidim dovod, aby sa kazdy trofel v SR homologizoval v Bratislave a pre DPB to vytvaralo stratu. Zatial ziadna zmluva ani faktura zverejnena nebola.