Reply on: Viko #221457:
1) cize vacsia siet, znamena, ze za hodinu spravi vacsi pocet km? Wau, tak to som netusil. Cize keby ma BA 200km jednostopej trate, tak sa mohologizacia spravi za polovicu casu?2) a 3) je ten a ten isty argument. Ten ktory jediny som uznal
4) Nie nebudem. Nech si to plati vyrobca alebo objednavatel. Tak ako si ich bude platit pocas testu s cestujucimi. To uz nevadi, ze bude v Ziline? Aj tak by ludia z uradu mali chodit na pravidelne kontroly, nie?
5) akym sposobom homologizacia v Ziline obmedzuje hospodarsku sutaz. Ak plati co ste napisali, ze DPB bude na homologizacii ziskovy, znamena to, ze Zilina to musi vediet spravit lacnejsie - bez zisku + nizsi plat vodicov. Jedine, ze sa rata s tym, ze DPB to bude dotovat. A ak ano, tak je to trestny cin.
Nie som predpojaty voci nicomu. Som predpojaty voci svojvoli zamestnancov DPB. Akejkolvek.
A k rade na zaver? Preco by tisicky mali vadit menej ako miliony?
Ámos
Okrem utokov, nepadol ziaden relevantny argument. Teda ak neratam: "preco by to tak nemalo byt?"