Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #221461:
Keby mesto malo reálny vplyv na DPB, akože nemá, tak by sa naplnila úloha z nejakého MZ vypracovať štúdiu na nákup parciálnych trolejbusov. Lebo akékoľvek významné predĺženie siete si bude vyžadovať aj nákup nových vozov...
Reply on: Valec #221458:
Na to sa vozidla zapoziciavaju. Dolezite su vsak testy s cestujucimi. Na co mi je vediet, ako sa sprava prazdny trolejbus. Zaroven, kolko trolejbusov planuje DPB v najblizsich 8 rokoch nakupit?

Ale OK. Argument c. 2.
Reply on: Viko #221457:
1) cize vacsia siet, znamena, ze za hodinu spravi vacsi pocet km? Wau, tak to som netusil. Cize keby ma BA 200km jednostopej trate, tak sa mohologizacia spravi za polovicu casu?

2) a 3) je ten a ten isty argument. Ten ktory jediny som uznal

4) Nie nebudem. Nech si to plati vyrobca alebo objednavatel. Tak ako si ich bude platit pocas testu s cestujucimi. To uz nevadi, ze bude v Ziline? Aj tak by ludia z uradu mali chodit na pravidelne kontroly, nie?

5) akym sposobom homologizacia v Ziline obmedzuje hospodarsku sutaz. Ak plati co ste napisali, ze DPB bude na homologizacii ziskovy, znamena to, ze Zilina to musi vediet spravit lacnejsie - bez zisku + nizsi plat vodicov. Jedine, ze sa rata s tym, ze DPB to bude dotovat. A ak ano, tak je to trestny cin.

Nie som predpojaty voci nicomu. Som predpojaty voci svojvoli zamestnancov DPB. Akejkolvek.

A k rade na zaver? Preco by tisicky mali vadit menej ako miliony?
Reply on: euroinex #221455:
Firma nemá na platenú reklamu? ?
Reply on: Viko #221457:
Ja by som dal ešte jednu výhodu:
DPB sa má možnosť za cenu niekoľko málo € (za mzdy a energiu, ak by to teda vôbec neplatil dodávateľ vozidla) zoznámiť s novým typom vozidla a jeho prevádzkovými vlastnosťami. Takýto poznatok môže byť užitočnejší, ako návšteva medzinárodného veľtrhu.
Reply on: Ámos #221453:
Nerob zo seba demagóga... Útočila jedna osoba, relevantné argumenty tiež padli, aspoň čo som narýchlo našiel:
1) Davidosmhd - "Homologizácia. Na veľkej trolejbusovej sieti predsalen prebehne rýchlejšie."
2) Sommelier - "Asi to je praktickejšie robiť v BA keďže tu sú na to potrební ľudia a technika a nie v ZA"
3) Solider - "Skôr preto, že dotknuté úrady tu majú sídlo."
4) ja - "Budes ty platit pobyt vsetkych potrebnych zamestnancov statnej autority v zilinskych ci presovskych hoteloch a prevoz vsetkych papierov zakazdym, ked sa rozhodnu daco nove nakupit?" (ok, mohol som to podať inak, ale podstata je rovnaká - čo je väčšia strata pre daňového poplatníka?)
5) ja - (parafráza) ak sa homologizácia nespraví čo najprístupnejšia, obmedzuje to hospodársku súťaž, čo sme tu už mali a neosvedčilo sa.


Mne sa zdá, že si predpojatý voči všetkým a všetkému. Oháňaš sa tým, že ústupky Škode (ktorej voz si DPB pomaly opravuje) sú nemiestne, že ústretovosť k úradu (ktorý v minulosti vydal otázne rozhodnutia dané striktným výkladom zákona) je nemiestna... Ale uniká ti, že mesto ani štát sa nedá riadiť škôlkarskou logikou pomsty a napriekov.


A dobrá rada na záver - keď ti tak strašne záleží na hospodárení DPB, nevyrábaj búrku v pohári vody kvôli pár tisíckam na jednom Solarise, radšej sa obúvaj do miliónov o ktoré sa predražili nákupy vozov a podobných kšeftárskych káuz
?
Reply on: Petto #221441:
To hej, ale mna zaujima, preco sa projektuju obluky bez prevysenia a to pri nedostatku takmer 150mm...
Reply on: S499.1023 #221448:
Len idiot trva na svojom nazore a nemeniho vplyvom casu a vahou argumentov.
Reply on: Valec #221422:
PRESNE! A o tom cely cas hovorim!
Okrem utokov, nepadol ziaden relevantny argument. Teda ak neratam: "preco by to tak nemalo byt?"
Reply on: 810zssk #221426:
Za to tvoja argumentacia je na urovni MŠ. "Preco? Lebo Amos/Gejza povedal?" WTF?

Zatial tu padol jediny relevantny argument a to od Sommeliera a to sidlo uradu. Ktory vlastne dopravu zd sa tiez viac kurvi ako lepsi a este im aj stromy vadia.

Kym mi nepodas argument a dokaz o fer cene, myslim si svoje. Presne ako ty si myslis, ze to bude cenovo vyhodne. Dokaz mas? Nie.
Ak to ma byt ziskovy business pre DPB, OK. Nic proti tomu nemam. Inak nevidim dovod, aby sa kazdy trofel v SR homologizoval v Bratislave a pre DPB to vytvaralo stratu. Zatial ziadna zmluva ani faktura zverejnena nebola.
Reply on: 810zssk #221424:
Preco ano? Lebo Zlosuk povedal?
Reply on: S499.1023 #221449:
áno, platím ....
Reply on: gejza #221443:
Ktovie, či vôbec nejaké na Slovensku platíš.
Reply on: gejza #221446:
Ktorý dynamicky upravuješ?
Reply on: gejza #221446:
Tak to tak treba formulovat a nie pisat ze nieco nejako "ma byt", ked v skutocnosti nie je dovod aby to tak bolo.
Reply on: 810zssk #221425:
je to môj osobný názor
Reply on: Ike #221420:
? ? ? ?


.... DPB a.s. môže realizovať diaľkovú linku do zahraničia, ale až potom, ako zabezpečí základnú obslužnosť Mesta, prípadne jeho blízkeho okolia .... z môjho pohľadu je prioritná obsluha Mesta, potom okolitých dedín v rámci Slovenska a ak ostane čas, prostriedky a kapacity, tak nech sa zaoberajú aj zahraničím
Reply on: S499.1023 #221417:
červenofašista je pravidelne mimo republiky, ale rozhodne plánuje bývať na Slovensku ... nemá dôvod emigrovať
Reply on: S499.1023 #221413:
IDS JMK neplatím zo svojich daní

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.