Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Chcel by som sa spýtať, že ako to je s tým minimálnym vekom na autobusy. Bude sa teda znižovať? Návrh zákona bol síce stiahnutý, no viacerí dopravcovia sa v posledných dňoch vyjadrili, že toto zníženie na 21 rokov podporujú, pretože im chýbajú vodiči. Ďakujem.
Reply on: MatejBA #221318:
Máme šťastie v nešťastí, že sa nebude modernizovať ružinovská a vajnorská radiála, aspoň ostanú nejaké peniaze na nové vozy. Hoci možno nebudú mať kde jazdiť ?
Reply on: Pe67 #221317:
Nevie niekto, ci K3R-NT v Plzni mali tieto iste problemy?
Reply on: S499.1023 #221322:
To isté som počul nezávisle od seba od viacerých čelných predstaviteľov JRD Krasňany v čase keď bola modernizácia na K2S v plnom prúde ako dôvod, prečo sme odmietli K3 ?
Reply on: piggee #221315:
Je to možné a dúfam, že k ničomu takému nedôjde. O.i. údajne nie sú schopní pri metrovom rozchode spraviť vnútorné podvozky hnacie, takže by vznikla odporná lenivá lemra, vhodná len na absolútnu rovinu aka Satra III.
Reply on: Davidoshmhd #221319:
Na margo toho som sa aj pytal
https://www.facebook.com/Tram.vcr/posts/10154770945380819

Diki Pe67
Keď už je reč o tých K3, tak si dovolím jednu fotku z 23.5.2013
Reply on: Pe67 #221317:
V najbližších dňoch ale začnú opravy všetkých štyroch K3R. ?
Reply on: piggee #221315:
Mozne to je, ale myslim si, ze uz by sa taketo rekonstrukcie nemali robit, a radsej kupit par novych vozov ako robit K3R 🙂
Reply on: piggee #221315:
Treba sa najprv pozrieť do Brna. Aj keď zo začiatku to boli spoľahlivé vozidlá, nakoniec sa ukázala konstrukčná vada. Ide o závadu kĺbového spojenia a jeho uloženia na podvozku čo viedlo k poškodeniu otočných čapov. Pokiaľ viem toto viedlo k odstaveniu všetkých 4ks (1751 až 1754) z premávky od 1. 11. 2016, prípadne ma doplnte ak niekto viete viac.

Nie je bez zaujmavosti že povodne chcel DPMB takto prerobiť ešte ďalších 18ks K2jok, našťastie k tomu ale nedošlo.
Reply on: piggee #221315:
Je to možné, aj nám to v Parse pri prestavbách na K2S ponúkali.
Mozem malu otazocku na znalejsich? Je mozne spravit pre Bratislavske podmienky z nasich K2 prestavbou a modernizaciou K3R-N alebo tiez to bude problem?
Reply on: S499.1023 #221313:
Nie je. Je to úplne rovnaký 4hran akým sa liezlo v T3SUCS pod kryty pohonu dverí alebo k páke klapky kúrenia od ZR. Teda aspoň u T6A5 prvej a druhej série to tak bolo, tretia neviem, ale myslím, že o má úplne rovnako, len krabica nie je šedá ale tmavomodrá.
Reply on: Solider #221312:
Nie je to ten istý kľúč ako od kabíny? Pozriem, ako je to v pražských T6, ak si spomeniem.
Reply on: S499.1023 #221305:
Na tom mieste, ako boli páky v zrýchľovačových T3? Tam je v T6 zamknutá krabica, od ktorej vodiči nemajú kľúč.
Reply on: Error 0x007 #221309:
Jasne, rakusky usek moze byt 🙂
Reply on: Peon #221299:
Mozno zasah proti rastucemu poctu obyvatelov slovenskeho povodu. Ked sa uz sem vsetci cpu, aspon sa postarame o to aby riadne platili ked chcu ist "domov" ? ?
Reply on: 810zssk #221302:
Pravdepodobne bola pokuta za rakusky usek. Len to vyjadrenie priamo od ZSSK je zaujimave, ale ktovie ako to bolo myslene...
Reply on: Marek1978 #221306:
najlepšie je rozbíjanie taktu na trati 120 😃 😃
DPB začal vydávať bezplatný časopis MHDčka (dostupný v predajniach). Prečo mám pocit, že tým konkuruje Magazínu IDS z BID?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.