Reply on: Viko #220468:
Druhá vec je, či by sa nedalo tlačiť na to posunutie zastávky Malá Scéna smerom na Šafko (aspoň v tom jednom smere, ak už opčný smer je zmluvne zaviazaný s Euroveou ..). Lebo bez ohľadu na 68, 88 a 98, môžu existovať a budú existovať požiadavky na zabezpečenie prestupu z elín z Petržalky do východnej časti mesta na 50, resp. 70 a naopak. Alebo ešte ináč, z Mariánskej je to pár metrov na nástupište ex. Rajská, čiže takto sa dá prestúpiť z 3,4,9 na 202 (205), ale prestup v opačnom smere tbus/el nie je v akceptovateľnej vzidalenosti.
Viko
Tu nejde o nejaký nedostatok spojení. Veď súčasný stav ponúka rovnaké možnosti ako pred prerábkou mosta. Z Farského 99+88 na hrane kdekoľvek v Ovsišti, z hĺbky Petržalky existuje ešte rýchlejší variant 98+88 pri Ekonomickej, zo strednej časti zostáva L68.
Nová linka s prestupom na Farského teda neprináša žiaden benefit. V kľúčových častiach dňa sa bude len ťažko preštrikovávať cez zapchatú Einsteinovu a nájazdy. Pravidelne sa k tomu pridáva Apollo a križovatka za ním. Cestoval som tak dosť dlhú dobu na to, aby som zavrhol tento nespoľahlivý spôsob a tešil sa na električku, ktorá nepotrebuje populistické bláboly o rýchlosti spojenia, lebo ho ľuďom sama permanentne ponúka.