Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
37 tak pekne jazdí 6 spojov za hodinu ale len do 17 45 potom už len 4 spoje za hodinu ,mohlo sa ponechať aspoň 5 spojov za hodinu nadalej ,potom je už tlačenica zase.
Reply on: S499.1023 #220462:
A načo by mal niekto cestovať okľukou okolo TPD?

Tu nejde o nejaký nedostatok spojení. Veď súčasný stav ponúka rovnaké možnosti ako pred prerábkou mosta. Z Farského 99+88 na hrane kdekoľvek v Ovsišti, z hĺbky Petržalky existuje ešte rýchlejší variant 98+88 pri Ekonomickej, zo strednej časti zostáva L68.

Nová linka s prestupom na Farského teda neprináša žiaden benefit. V kľúčových častiach dňa sa bude len ťažko preštrikovávať cez zapchatú Einsteinovu a nájazdy. Pravidelne sa k tomu pridáva Apollo a križovatka za ním. Cestoval som tak dosť dlhú dobu na to, aby som zavrhol tento nespoľahlivý spôsob a tešil sa na električku, ktorá nepotrebuje populistické bláboly o rýchlosti spojenia, lebo ho ľuďom sama permanentne ponúka.
Reply on: Mike #220465:
žeby skúška pre RJ? ?
Reply on: S499.1023 #220462:
Súhlasím, ale povedzme si úprimne, právo na život by potom mali aj obnovené expresné linky odvšadiaľ všade (som proti nim, len pre informáciu). Samospráva (alebo teda v realite dopravca) je od toho, aby vedel posúdiť, ktoré požiadavky sú reálne a ktoré by boli plytvaním zdrojov.
Reply on: dyspozytor #220463:
IvoN nebol na palube? ? ?
Reply on: S499.1023 #220462:
Na Nivy priamo z Petržalky L88 alebo s L68 s jedným prestupom na Gagarinke. Ani mne nejde na Nivy dokonca ani na stanicu nič priamo....

Teraz jedine totálne dodrbú preklady na Farského. Čakajú nás vláčiky aj na L95.



Prieskumná jazda na Filiálku MUV-kou - 27.3.17

https://www.youtube.com/watch?v=Shmdc-O3BXI
Reply on: Ike #220458:
Som pomerne zásadne proti tomu, aby sa ľuďom vnucovali riešenia, ktoré im nevyhovujú. Cestovať z Farského (alebo z hĺbky Petržlenky) na ASMN cez Šafko, s kilometrovým prestupom k Malej Scéne alebo priamo cez Apollo je podľa mňa dosť zásadný rozdiel. Neviem, aký je v tejto relácii dopyt ale ak si linka nájde dostatok zákazníkov, má právo na život.
Reply on: Ike #220460:
Alebo v skutočnosti celkom drahý populizmus ... ?
Reply on: Mike #220459:
Tak potom ok. O argument menej. Napriek tomu je to celkom lacný populizmus. ?
Reply on: Ike #220458:
Pokiaľ viem, s riadiacim orgánom to bolo konzultované a bolo to odsúhlasené. Preto ide práve táto trasa ...
Reply on: S499.1023 #220457:
Chceš povedať, že táto linka nebude konkurovať električkám cez Starý most? Podľa mňa ak na Farského nastúpi čo i len jeden človek, tak to bude na úkor práve električky.
Reply on: Ike #220453:
Neviem, čo by mohol mať Jaspers proti linke na ASMN a taktiež neviem, čo má táto linka spoločného s a-95.
Reply on: ivanbuto #220452:
Fakt neviem, či sú predkladatelia takí blbí, že nechápu požiadavky, alebo naopak inteligentní a rafinovane z toho vyrábajú fiasko, lebo keď z petície za obnovenie súvislej L95 dokáže niekto vytrieskať prestupný kýptik na Nivy, tak mi fakt dochádzajú slová.

Už sa teším na všetky vynechané poradia, ktoré zaviní tento nezmysel cez večne zapchaté miesta.
Reply on: ivanbuto #220454:
A od jula sa presmeruje zase ked potencialne zavru Mlynske Nivy pre Twincity ? . A vobec budu vozidla na nu ? Ci skonci 184 semestrova a šup 95X ?
Reply on: Valec #220440:
Je čas zavolať Jaspers, nech sa idú previezť ?
Reply on: Petto #220446:
Stiahni si gbuse z internetu a pohraj sa s ním. Nájdeš to na uloz.to. Zistíš, že kód 666 môže byť linka "Ahoj Petto".
Reply on: medzernik #220447:
Ono sa to urcite da nastavit aj na vnutornych (minimalne na teplomeroch), kedze DPMB to nastavene ma. Tipujem ze to len v DPB nevedia spravit.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.