Reply on: dyspozytor #220480:
Onehda tam tratovaci cosi nacvicovali v skrini na kukucinovej a striedavo na 20-30 sekund, blikalo priecestie na riazanskej (to na kukucinovej neviem) a vodici nevedeli, ci maju ist , alebo stat, samozrejme ziaden pracovnik tam nebol, aby to tam korigoval. Kusok zabzaru , sice z opacneho smeru (asi len posunovacka) tam niekedy bol na kukucinovej pri odbocke do exskladu telekomu. ? Priecestia su tam 3x , kukucinova, riazanska, jarosova..takze straznikov tam bude musiet byt viac ? V kazdom pripade to bude zaujimave ?
Viko
Tu nejde o nejaký nedostatok spojení. Veď súčasný stav ponúka rovnaké možnosti ako pred prerábkou mosta. Z Farského 99+88 na hrane kdekoľvek v Ovsišti, z hĺbky Petržalky existuje ešte rýchlejší variant 98+88 pri Ekonomickej, zo strednej časti zostáva L68.
Nová linka s prestupom na Farského teda neprináša žiaden benefit. V kľúčových častiach dňa sa bude len ťažko preštrikovávať cez zapchatú Einsteinovu a nájazdy. Pravidelne sa k tomu pridáva Apollo a križovatka za ním. Cestoval som tak dosť dlhú dobu na to, aby som zavrhol tento nespoľahlivý spôsob a tešil sa na električku, ktorá nepotrebuje populistické bláboly o rýchlosti spojenia, lebo ho ľuďom sama permanentne ponúka.