37 tak pekne jazdí 6 spojov za hodinu ale len do 17 45 potom už len 4 spoje za hodinu ,mohlo sa ponechať aspoň 5 spojov za hodinu nadalej ,potom je už tlačenica zase.
Tu nejde o nejaký nedostatok spojení. Veď súčasný stav ponúka rovnaké možnosti ako pred prerábkou mosta. Z Farského 99+88 na hrane kdekoľvek v Ovsišti, z hĺbky Petržalky existuje ešte rýchlejší variant 98+88 pri Ekonomickej, zo strednej časti zostáva L68.
Nová linka s prestupom na Farského teda neprináša žiaden benefit. V kľúčových častiach dňa sa bude len ťažko preštrikovávať cez zapchatú Einsteinovu a nájazdy. Pravidelne sa k tomu pridáva Apollo a križovatka za ním. Cestoval som tak dosť dlhú dobu na to, aby som zavrhol tento nespoľahlivý spôsob a tešil sa na električku, ktorá nepotrebuje populistické bláboly o rýchlosti spojenia, lebo ho ľuďom sama permanentne ponúka.
Súhlasím, ale povedzme si úprimne, právo na život by potom mali aj obnovené expresné linky odvšadiaľ všade (som proti nim, len pre informáciu). Samospráva (alebo teda v realite dopravca) je od toho, aby vedel posúdiť, ktoré požiadavky sú reálne a ktoré by boli plytvaním zdrojov.
Som pomerne zásadne proti tomu, aby sa ľuďom vnucovali riešenia, ktoré im nevyhovujú. Cestovať z Farského (alebo z hĺbky Petržlenky) na ASMN cez Šafko, s kilometrovým prestupom k Malej Scéne alebo priamo cez Apollo je podľa mňa dosť zásadný rozdiel. Neviem, aký je v tejto relácii dopyt ale ak si linka nájde dostatok zákazníkov, má právo na život.
Chceš povedať, že táto linka nebude konkurovať električkám cez Starý most? Podľa mňa ak na Farského nastúpi čo i len jeden človek, tak to bude na úkor práve električky.
Fakt neviem, či sú predkladatelia takí blbí, že nechápu požiadavky, alebo naopak inteligentní a rafinovane z toho vyrábajú fiasko, lebo keď z petície za obnovenie súvislej L95 dokáže niekto vytrieskať prestupný kýptik na Nivy, tak mi fakt dochádzajú slová.
Už sa teším na všetky vynechané poradia, ktoré zaviní tento nezmysel cez večne zapchaté miesta.
Petto