Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #218954:
Mínusky si dostal minimálne aj odo mňa, a to za to, že tá informačná hodnota nepatrí do tohto fóra.
Zamrznuté priesaky v tuneli z roku 1997, kto by si chcel pripomenúť:
http://vtedy.tasr.sk/s/8LO0wIrvHr - aj s #7791
http://vtedy.tasr.sk/s/EuDa2YzbDX
http://vtedy.tasr.sk/s/5PeKdaeWXq
http://vtedy.tasr.sk/s/PV7ldk04WD

---------------
A mimochodom, pamätá si / spozná niekto, aká hala to čakala v 1997 na sprevádzkovanie už druhým rokom? (Info pochádza z jej fotky http://vtedy.tasr.sk/s/XeqsIXgI22 )
Reply on: 810zssk #218955:
Nižšie náklady bolo myslené tak, že rovnaký počet spojov sa dá odjazdiť s menej vozokm, a o to môže byť menšia celková objednávka výkonov.
Reply on: Viko #218953:
Prakticky ziadne nizsie naklady K2S nemaju.
Reply on: Dave177 #218945:
Ďakujem [aj ostatným, ktorí zareagovali na moje najnovšie príspevky]. Nerozumiem však prečo a od koho som na ne ( #218919 , #218921 , #218923 ) dostal mínusky. Veď majú aj nejakú informačnú hodnotu... Skôr by som na ne prijal diskusiu a poteším sa aj reakcii na môj príspevok #218925 ?
Reply on: Mhr1 #218918:
Neviem, či majú na magistráte takú rozlišovaciu schopnosť, aby pochopili rozdiel medzi T3P a K2S. Obávam sa, že štandardnému zástupcovi ľudu stačí, že pre verejnosť pôsobí K2S modernejšie a nižšie náklady kvôli účtovaniu vozokm tiež uvíta.
Reply on: ufo #218931:
No hej, iné typy električiek, zaškoľovanie. Ja sa nezastávam DP, len poukazujem, že veci nie sú také jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdajú. Ale rozhodne je tu priestor pre zníženie výpravy K2 a zvýšenie výpravy všetkého dlhšieho... Kto má dosah na magistrát, vedenie DP, nech do toho vŕta. Ja som malý pán (presnejšie žiadny pán...javascript:smile("?");).
Reply on: munww #218940:
Ty by si mal dostat prednostny pruh pre debilov kde by si si mohol jazdit svojim super autobusom.
Reply on: munww #218946:
Hlúpe argumenty si tu mal najmä ty. Ostatní ti sem zniesli desiatky racionálnych argumentov, ktoré si ty odmietal pavedeckými výrazmi "možno", "raz", "v budúcnosti", "ekologický moderný možnoelektrobus". Nepoučil si sa vôbec. Nepriniesol si jediný pravdivý argument, len krčmové kecy. Tak prestaň odchádzať demonštratívne a odíď raz a navždy skutočne. Nikomu tu chýbať nebudeš.
Reply on: munww #218929:
Apage, Satanas!!!
Reply on: Mhr1 #218918:
Nejaký problém, aby všetci delenkári nastupovali v jednej vozovni?
Reply on: ufo #218916:
1) Takže reláciu Praha - východné SK definitívne prenechať IAD, busom a súkromníkom?
2) Len ako percentuálny podiel. Inak to v súlade s Tebou považujem za nelogické a modrogumné.
Kedysi tu mnohí mali hlúpy argument v tom, že pri čiste busovej doprave v jednom pruhu by vznikol akýsi súvislý zástup busov...
Teraz je to o nákladovosti a používajú sa namiesto pravdivých argumentov zase len hlúposti a znovu s urážkami....
Inak zase odchádzam, majte sa pekne a tľapkajte sa navzájom po pleciach ako je všetko dané, nemenné a ako všetko viete
Reply on: Peon #218923:
Na linke Komárno-Komárom môžeš platiť v eurách aj vo forintoch, to je jedno kde nastupuješ.
Už dlho sa nestalo, aby som sa musel prihlásiť len kvôli rozdávaniu mínusiek.
Dajte mu už BAN, to sa fakt nedá čítať.
Reply on: MatejBA #218939:
Drzé poznámky si môžeš nechať. Nákladovosť neriešim bola poznámka v tom zmysle, že nie je taká podstatná a teraz nevieme rôzne okolnosti. Keby si poctivo rozmýšľal, ak si toho vôbec schopný, nenapísal by si takú hlúposť, že by bol potrebný dvojnásobný počet zamestnancov a viac ako dvojnásobný počet nákladov na prevádzku atď.
Rachotiace električky sú väčší problém a zvýšená frekvencia tichších vozidiel. Jednoducho táraš. Ak nebudeš reagovať maj sa pekne, chýbať mi nebudeš....
Reply on: munww #218940:
Ospravedlňujem sa, vedomosti chýbajú aj v oblasti relevantných právnych predpisov a zrejme používania stránky google.sk alebo zakonypreludi.sk
Reply on: 3pa3ck3 #218937:
Hej hľadáš nevýhody, tie sa vždy dajú nájť. Ide o to, či výhody prevyšujú nevýhody alebo nie.
Odstavené pokazené auto je zriedkavý zjav. Nech stojí v strede. Ak by malo stáť v bus pruhu stačí legislatíva s prednostným právom busov meniť pruh. Odbočovanie cez bus pruh by legislatíva povoľovala len s tým, že sa neobmedzí bus. Busy budú filmovať najmä priestor pred sebou, porušenie by sa rovnalo veľkej pokute. Bicykle môžu jazdiť v strede presne za tých podmienok ako hovoríš. Jednoducho stredom pruhu, na zemi nakreslené bicykle, čo som už uviedol, rýchlosť tam obmedzená na 40 km/h. Ak by chcel niekto predbiehať musel by vojsť do ľavého pruhu, vyžadovala by to legislatíva.
Reply on: munww #218933:
"Nákladovosť neriešim." - a viac netreba diskutovat. Pokial si niekto nedovidi na spicku nosa a nechape, ze aj verejne financie maju LIMIT, tak sa neda o nicom bavit.

Co nahvrhujes ty je vyhodenie stoviek milionov eur na rekonstrukciu a nakup novych vozov + vyradenie starych, dobrych, funkcnych elektriciek, statisice eur kazdy mesiac na viac ako dvojnasobny pocet novych zamestnancov, viac ako dvojnasobny pocet nakladov na prevadzku a zhorsene zivotne prostredie (ja by som teda pri frekvencii 84 spojov za hodinu nechcel byvat pri zastavke Lafranconi).

Myslel som, ze si dostal rozum, ale ty si tak fanaticky ako sucasne feministky.

Zodral som na teba dost z mojej klavesnice a minul az prilis casu. Myslel som, ze uz si pochopil, ze tvoj navrh je blbost, ale ocividne tebe do nedopina. Tym padom s tebou koncim diskusiu a na tvoje navrhy ako z Pezinka uz osobne reagovat nebudem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.