Reply on: 3pa3ck3 #218937:
Hej hľadáš nevýhody, tie sa vždy dajú nájť. Ide o to, či výhody prevyšujú nevýhody alebo nie.Odstavené pokazené auto je zriedkavý zjav. Nech stojí v strede. Ak by malo stáť v bus pruhu stačí legislatíva s prednostným právom busov meniť pruh. Odbočovanie cez bus pruh by legislatíva povoľovala len s tým, že sa neobmedzí bus. Busy budú filmovať najmä priestor pred sebou, porušenie by sa rovnalo veľkej pokute. Bicykle môžu jazdiť v strede presne za tých podmienok ako hovoríš. Jednoducho stredom pruhu, na zemi nakreslené bicykle, čo som už uviedol, rýchlosť tam obmedzená na 40 km/h. Ak by chcel niekto predbiehať musel by vojsť do ľavého pruhu, vyžadovala by to legislatíva.
Peon
Okrem toho vraj stále existuje aj bežná linka maďarského dopravcu [iba cez pracovné dni], ktorá však (na rozdiel od minulosti) už nie je v našom vyhľadávači cp.sk Nevidím tam cestovné (predpokladám, že pri nástupe v Maďarsku sa môže platiť iba vo forintoch). http://www.sturovo.sk/download_file_f.php?id=538038
Na cp.sk takisto nie je ani linka z Komárna do Komáromu. http://www.volan.hu/menetrmezo/228.pdf Tá tam má aj cenník, ale tiež mi nie je jasné či je tam u vodiča v Maďarsku možné platiť iba vo forintoch.