Reply on: MatejBA #217985:
Nestačil. Dnes má ráno v Rači 15 spojov 32 metrových vozidiel a 7,5 spoja 21 metrového vozidla, tzn. dokopy za hodinu 637,5 metra električky (blbý ukazovateľ, ale pre porovnanie je OK).V tvojom návrhu by to vyšlo len na 450-460 metrov/h. Neviem ako to dnes jazdí plné, ale ten úbytok bol ešte väčší, ako keby dnes L7 ráno do Rače nejazdila vôbec.
Od Vinohradov by to bolo výrazne výrazne lepšie 900-920 metrov/h (t.j. +262,5 m), ale tá Rača by bola krokom k horšiemu.
zlomok
Kapacitu Petržalskej radiály pridať obratiskom niekde uprostred s tým, že časť liniek by končila tam (najmä v špičkách zaujímavé).
46 metrov preto, lebo to je dĺžka 3xT6A5 (cez plech 45,8 a cez spriahadlá 46,7 metra).