Myslim si ze to Amos tak nemyslel. Uz dnes su na hrane rano elektricky v Raci a prave tou 45m elinou sa posilni radiala bez toho aby bolo nutne ist rano na int. 6 min.
Áno a natiahnuť intervaly. Na E je ich relatívne dosť, aj keď minimálne 12 ľudí v JD dalo výpoveď. V kurze čo beží je momentálne 17 ľudí a končí na konci januára. Ale aj tak vačšina z nich do 6 mesiacov odíde.
Pri Boroch sú tie priechody katastrofa. Posledné dni som tade častejšie jazdil a ľudia behajú aj mimo priechodov a ani sa im nečudujem. Celé Bory sú plánované v duchu doprava = autá. Vezmi si ako blízko sú Lamaču a skús prejsť peši z Lamača do Borov. Nemáš ako. Ani na bicykli to nie je dobré. Vivat AUTOSLAVA !!!!
Pri Eurovei to nemá žiadnu inú funkciu, iba to spája chodníky "šikmo", lebo vyústenie Krupkovej na Pribinovu a úzky chodník na Pribinovej z opačnej strany, lebo tam musí byť parkovisko.
Podotýkam že aj v roku 2016 v Bratislave. Je to smutné, ale je to tak. Nie je verejný tlak aby sa to zlepšilo, všetci len pindajú ale alternatívu neposkytnú. Primátor je klamár a nemá ľudí, predošlý primátor nejakých ľudí mal, ale pre zmenu boli oni neschopní. Výsledok vidno dennodenne a mesto sa stáva neatraktívne na život. Mesto nie je pre ľudí, ale pre autá. A tak to aj vyzerá.
Btw. kedy sa mi ozveš? Stále čakám že zavoláš, rád by som prebral isté veci. Alebo mi tým naznačuješ že je hádam lepšie sa nesnažiť a nezaujímať? Že to je práve od teba ma trošku prekvapuje, ale nevyčítam, len konštatujem.
Toto nebolo o zime v kabine . Jednak NB 18 maju kabinu uzavretu, vodic si vetral okienkom a vonku zase nemrzlo. A ani nikto nestal v priestore prednych dveri aby mu branil vo vyhlade. V celom buse bolo cca 30 ludi a viacmenej vsteci sedeli. Isel som podvecer smer centrum. To bolo o arogancii ze ti nedovoli nastupit prednymi dverami resp. ked som vystupoval tak na stlacenie dopytu musel zareagovat ale nechal ma vystupit do travy 5 metrov pred zastavkou.
Električky kúrili ako ktoré, T3 a T3M takmer vôbec (bolo spôsobené úsporným zlepšovákom DPB), K2 lepšie a T3SU (najmä prvá séria) výborne. Ale aj v tej najstudenšej som mal vždy stále otvorenú kabínu, odpor ku klietke bol väčší ako k zime. Trolejbus s veľkou kabínou bol v pohode a na tých pár kúskoch s malou kabínou (na Trnávke už také nejazdili, tak to hrozilo len z voľna / zo zálohy z Hroboňky) som tiež jazdil s otvorenou kabínou. Sanosy vtedy už kúrili dobre.
neviem, ako kúrili električky, ale napríklad Sanosy boli v zime jedna veľká tragédia, čo sa kúrenia týkalo, v prvej sérii sa dokonca muselo dorábať kúrenie a keď si otvoril prvé dvere, všetko teplo bolo okamžite preč. Preto keď som nemusel, som predné dvere neotváral ani náhodou, raz som ich neotvoril ani samému Oskarovi na Hroboňke a na otázku, prečo som tak neurobil, dostal odpoveď "lebo ich objednal bez kabín" (tie po vzore 14Tr sa dorábali, až keď som už nejazdil) a kupodivu som nemal ani strhnuté prémie za tento incident...
Osem rokov som jazdil s električkou, NIKDY som nemal zatvorenú kabínu vodiča a VŽDY som otváral aj prvé dvere (na väčšine električiek to ani inak nešlo).
Nemám nič proti tomu, ak vodič neotvorí prvé dvere, keď tam nikto nie je. Ale preťahovanie zastávky o hodný kus alebo nechávanie vlčákov stepovať pred dverami je, ak raz máme zavedený nástup / výstup všetkými dverami, neprípustné.
rad by som podotkol, ze aj niektore zo starsich Citelisov nemaju sklo, ktore oddeluje kabinu vodica. Preto to povazujem za celkom normalny jav, neotvorenie 1. dveri, aby si nadarmo nevetrali v kabine.
Takže podľa zverejnených informácii si cestujúci vďaka čipovokartovým označovačom kúpili v priemere 1 (slovom jeden) lístok za jeden deň vo vozidle. ?
To je super úspech, to som fakt nečakal. Táto rozumná investícia sa možno vráti už za sto rokov. ?
Prosímťa, nevykladaj hlúposti. Vodič v Bruseli nemá 4.000,- EUR, necestuje tam v kĺbáku maximálne 30 ľudí, nechodí všade autobus každých päť minút, v Londýne samozrejme berú ľudí aj keď ľudia stoja a najmä to nemá s diskutovanou témou vôbec nič spoločného. Tvoje informácie vyzerajú, ako keby pochádzali z odborovej organizácie Jozefa Hitku.
Na jednej strane rozumiem tvojej snahe priniest iny uhol pohladu. Suhlasim s tym, ze ludia, ktori v podmienkach DPB su ochotni nas kvalitne vozit, si zasluzia uznanie. Nastavenie mnohych ludi nielen tu na fore vsak ovplyvnuje spravanie priemerneho vodica, ktore je nie celkom ruzove. Narocnost prace predsa nemoze byt ospravedlnenim pre zavadzanie neporiadkov v ziadnom smere, ci uz je to nastup do vozidla, alebo jednanie s cestujucimi (to sa vsak k mojmu poteseniu zlepsuje - v poslednom case som zazil viackrat velmi pekne podane oznamenie problemu na trase).
Celkovo, my Slovaci sa este mame v sluzbach co ucit. Uz len taka predavacka ta ma prva vitat v "jej" obchode a svojim prijemnym vystupovanim ti dat chut vyuzit ich sluzby znova, lebo nie je platena za nadutost. A to plati aj o vodicovi - svojim spravanim ma ukazovat, ze mu zalezi na uzivateloch "jeho" sluzby, aby sa im prijemne cestovalo.
A je tu este jeden bod - vozidlo ma isty pocet dveri kvoli istej rychlosti vymeny cestujucich. Takze ak jedny dvere uberies, na zastavke sa stoji dlhsie, cim sa zvacsia beztak zufale meskania.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
trolejbus6207