Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Predné dvere fungujú na celom svete, len vodič musí mať ochotu slušne napomenúť cloniacich. V Belgicku som bol dokoca poprosený, aby sme si počkali na ďalší spoj, lebo nebolo kam postúpiť, a vôbec mi (ani nikomu inému) to nerobilo problém, lebo vodič sa správal civilizovane.
Ale ak to bratislavskí vodiči nedokážu, tak nech miesto vykrikovania po diskusiách využijú jedny zo štyroch odborov a presadia si nákup busov bez predných dverí.

V civilizovanom svete by však svoju silu venovali radšej do lobingu za plnohodnotne uzavreté kabíny a kvalitnú infokampaň za postupovanie do vozidla.
Reply on: S499.1023 #217921:
Nie, tiez mam pocit ze je to blbost. Ale historia vedy a techniky je plna zvlastnych napadov. Posuvaju vsak vedomosti dalej. Tak si ten sarkazmus strc dakam.
Reply on: Ike #217926:
samozrejme ze to plati,len mi vysvetli preco vsetci stoja vpredu
Reply on: S499.1023 #217928:
ty sklapni
hrdina...
Reply on: sergej123 #217925:
Sklapni.
Reply on: Ike #217926:
*ty
Reply on: sergej123 #217925:
Jediný, kto tu začal vojnu si tu. Ak som to pochopil správne, dvere sú na nastupovanie cestujúcich, či už to neplatí?
Reply on: x8x@post.sk #217909:
ty tupec,magor si jedine ty,vodic MHD si zasluzi obdiv a uctu a hlavne na L70,aby ta v bezpeci dopravil tam kam ides,tak maj uctu k vodicom MHD
myslim ze v kabine maju velmi teplo,tak to nerobi kvoli tomu,ale aby ste nestali při prednych dverach jak také telata a branilu mu vo vyhlade a to opat aby vas dopravil v bezpeci,tak uz to pochop
mam pocit,ze v tejto diskusii vladne vojna medzi vodicmi a cestujucimi,namiesto toho aby sa hladali spolocne riesenia,aby to fungovalo lepsie
Reply on: Solider #217923:
Čo je na tom finančne nákladné? Jeden narazený vrt stojí cca 500€, 3 kW čerpadlo, ktoré poleje celú Záhradnícku, okolo 1000€, časový spínač, je to úplne smiešny náklad.
Žiadna pitná voda, žiadne technológie.
Reply on: david1 #217908:
Polievanie automatickým zavlažovaním je finančne nákladné a upustili od neho už aj správcovia tratí v západnej Európe, takisto aj v Poľsku. To, že tráva pri 35 stupňoch zožltne, je úplne prirodzené, skôr je neprirodzené, že v takejto teplote je nejaký trávnik neprirodzene zelený. A kde si došiel na to, že zavlažovanie na trati na Záhradníckej je napájané zo studne? Ja som na tej stavbe bol a o žiadnej studni teda rozhodne neviem. Tam je to napojené, ak sa nemýlim, z nového vodovodného potrubia pod cestou, čiže sa polieva pitnou vodou.
Reply on: Ámos #217902:
Trať nebola zatrávnená kvôli tomu, že to Schlosser nechcel, pretože jemu sa páčil otvorený zvršok. Ty si nepamätáš, ako pred dvomi, či tromi rokmi na verejnej diskusii ohľadom modernizácie trate v KV začal vykrikovať na ľudí, že tráva nebude a keď bude, tak si ju majú osobitne zaplatiť? Samozrejme, že je hlúposť tá legenda o spodnej vode.
Reply on: Ámos #217919:
Technik prehovoril. Počuli sme slovo Pánovo.
Reply on: luky133 #217907:
To je pekna pipovina toto. Predpokladam ze logika za tym je taka, ze sa s tymi vozmi budu moct potom polievat aj ulice.
To je ten chybny dojem, ze ked co kupime z eurofondov je zadarmo a teda to moze byt aj blbost. To ze to casom bude stat dvakrat tolko, ako zavlazovaci system uz nikto nezrata.

Na hviezdku trava umrela, ze ju polievali az moc. Odhnila
Reply on: S499.1023 #217917:
Esteze si to iste nepovedali pani Otto ci Diesel.
Reply on: S499.1023 #217917:
Ja so moc zvedavý ako to bude fungovať v praxi, na to sa teda pôjdem pozrieť! Najmä ak to bude mať rovnaký pantograf ako na dobíjanie, takže to bude musieť ísť viac menej v presnej dráhe (odchýlka možno 30 cm?).
Reply on: zlomok #217913:
Vymýšľajú kundoviny.
Reply on: david1 #217915:
Pamatame L39 rano namraza na oknach zvnutra ? . Inak vcera to bol iny pripad ako kosa v kabine nakolko si vodic este aj okienko nachvilu pootvoril ked sme stali na semaforoch.
Reply on: 810zssk #217912:
To sa dialo kedysi aj pri Karosách. Pri otvorení prvých dverí ti dokonalo vyvetralo kabínu a nohy ti mohli odmrznúť pri celodennej šichte.
Väčšina mala všakovaté upchávky + pridanú hadicu z kúrenia z predného radiátora ktorý bol na vstupe pri prvých dverách.
Pri Ikarusoch mali dobre oddizolovanú kabínu. Tam s dverami problém nebol. Tu bolo však pravidlo absolútne nevykúrený salón, kde si ani ruku niekedy nevedel bez rukavíc udržať na tyčiach ...
Reply on: 810zssk #217912:
Toto sa deje predovsetkym v zimnom obdobi. Podaktori vodici naschval zastavuju prvymi dverami za oznacnikom (alebo co najdalej od ludi), aby dvere nemuseli otvorit a tak si pustat zimu do kabiny. Ak vozidlo nema dopytove tlacidlo pri prvych dverach, tak ani klopkanie nepomoze a treba sa prejst k druhym dveram... Cest vynimkam.

Treba vyskusat zaslanie podnetu na vodica, ak to robi pravidelne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.