Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #217902:
Trať nebola zatrávnená kvôli tomu, že to Schlosser nechcel, pretože jemu sa páčil otvorený zvršok. Ty si nepamätáš, ako pred dvomi, či tromi rokmi na verejnej diskusii ohľadom modernizácie trate v KV začal vykrikovať na ľudí, že tráva nebude a keď bude, tak si ju majú osobitne zaplatiť? Samozrejme, že je hlúposť tá legenda o spodnej vode.
Reply on: Ámos #217919:
Technik prehovoril. Počuli sme slovo Pánovo.
Reply on: luky133 #217907:
To je pekna pipovina toto. Predpokladam ze logika za tym je taka, ze sa s tymi vozmi budu moct potom polievat aj ulice.
To je ten chybny dojem, ze ked co kupime z eurofondov je zadarmo a teda to moze byt aj blbost. To ze to casom bude stat dvakrat tolko, ako zavlazovaci system uz nikto nezrata.

Na hviezdku trava umrela, ze ju polievali az moc. Odhnila
Reply on: S499.1023 #217917:
Esteze si to iste nepovedali pani Otto ci Diesel.
Reply on: S499.1023 #217917:
Ja so moc zvedavý ako to bude fungovať v praxi, na to sa teda pôjdem pozrieť! Najmä ak to bude mať rovnaký pantograf ako na dobíjanie, takže to bude musieť ísť viac menej v presnej dráhe (odchýlka možno 30 cm?).
Reply on: zlomok #217913:
Vymýšľajú kundoviny.
Reply on: david1 #217915:
Pamatame L39 rano namraza na oknach zvnutra ? . Inak vcera to bol iny pripad ako kosa v kabine nakolko si vodic este aj okienko nachvilu pootvoril ked sme stali na semaforoch.
Reply on: 810zssk #217912:
To sa dialo kedysi aj pri Karosách. Pri otvorení prvých dverí ti dokonalo vyvetralo kabínu a nohy ti mohli odmrznúť pri celodennej šichte.
Väčšina mala všakovaté upchávky + pridanú hadicu z kúrenia z predného radiátora ktorý bol na vstupe pri prvých dverách.
Pri Ikarusoch mali dobre oddizolovanú kabínu. Tam s dverami problém nebol. Tu bolo však pravidlo absolútne nevykúrený salón, kde si ani ruku niekedy nevedel bez rukavíc udržať na tyčiach ...
Reply on: 810zssk #217912:
Toto sa deje predovsetkym v zimnom obdobi. Podaktori vodici naschval zastavuju prvymi dverami za oznacnikom (alebo co najdalej od ludi), aby dvere nemuseli otvorit a tak si pustat zimu do kabiny. Ak vozidlo nema dopytove tlacidlo pri prvych dverach, tak ani klopkanie nepomoze a treba sa prejst k druhym dveram... Cest vynimkam.

Treba vyskusat zaslanie podnetu na vodica, ak to robi pravidelne.
Reply on: x8x@post.sk #217909:
Bohuzial toto sa skutocne v poslednej dobe vyskytuje a to vo zvysenej miere. Hlavne ze potrebujeme 5-dverove autobusy. Zial, ide o dalsi dosledok anarchie v DPB ktora sa systematicky zavadzala v ostatnych rokoch. Ziadna kontrola, ziadne vyzadovanie dodrziavania predpisov, ziadne spravodlive hodnotenie vodicov...
Reply on: N/A #217910:
Jezis sorry preklep myslel som SOR BN 10.5 ?. traktoristi jeden model nazvu BN a druhy NB.
Reply on: x8x@post.sk #217909:
Keďže nepoznám tento žargón, neviem, ktorý model myslíš pod NB10.5 (aj som pozrel zoznam vozidiel, ale žiadne NB10.5 som nevidel), no pokiaľ viem, tak dopytové tlačidlo na predných dverách nemajú prinajmenšom Mercedesy CapaCity. Teda napr. L83. Áno, je pravda, že niekedy vodiči neotvárajú predné dvere, ak niekto zvnútra tade nevystupuje. Už som sa stretol aj s klopkaním na dvere cestujúcim zvonku. Asi to budem aj ja tak robiť.
V posledenj dobe si vsimam jeden veky nesvar vodicov MHD a tym je neochota otvarat prve dvere na vozidle. Dnes to dotiahol do dokonalsti magor na L70 konkretne vozidlo 1821 ktory zastavoval cca 10m za oznacnikom cize pri oznacniku boli prve dvere za klbom a len tie otvaral. Okrem toho v prednej casti vozidla nefungovalo osvetlenie co navodzovalo dojem ze vozidlo zacina nikde pred klbom a cestujuci su tu vnimani ako neziaduci element. Samostatnou kapitolou su vraky NB10.5 ktore pre mna z nepochopitelneho dovodu nemaju dopytove tlacidlo zvonku na prednych dverach a uchylaci to vo velkom zneuzivaju tym ze dojdu na zatavku a otvori iba druhe a tretie dvere. Je to narodny sport a vodic ktory sa sprava normalne je uplna vynimka. Na L67 je to jeden z piatich ale inde to nieje o nic lepsie.
Reply on: luky133 #217907:
Zalievanie z polievacích áut je nedostatočné.To dopadne ako v Košiciach toto leto.
Pokial sa vybudujú studne tak samotné zavlažovanie nie je tak finančne náročné. Na Záhradníckej to funguje už dlho bez problémov.
Reply on: Ámos #217905:
Najlepšie na tom je to, že v KV sa plánuje zatrávnenie ale polievanie sa plánuje novo zakúpenými polievacími vozidlami na to určenými, pričom trávnik majú zalievať z cestnej komunikácie. Som zvedavý koľko im to vydrží. ? Keby ide o akékoľvek iné mesto tak by som to chápal, ale stačí sa pozrieť ako sa (ne)stará mesto o svoju zeleň, napr. novo položený kobercový trávnik pred predsedníctvom, ktorý vyschol ešte prvý týždeň predsedníctva. ? Na druhú stranu automatické zavlažovanie na takej dlhej trati by zrejme stalo veľmi veľa takže ostáva dúfať, že ho naozaj budú zalievať.
Reply on: Ike #217904:
Vopred sa ospravedlňujem. Pri Boroch sú Z-priechody tak, ako majú byť. Zle sú pri Eurovei:
https://goo.gl/maps/bSYtxvjQr7m

?
Reply on: S499.1023 #217903:
Nizka hladina spodnej vody? Lebo jedna pani povedala a pritom staci ist na stranky MC a najst tam rozne udaje k hladine spodnej vody z povoleni na stavbu studni - 8,5m, 13m a tak... to nie je nizka hladina spodnej vody..
A aj keby, vzdy sa da vybudovat cisterna na dazdovu vodu a polievat nou.

Co sa preferencie tyka, dufam ze bude coskoro spustena, ano nue je to chyba reko.
Reply on: S499.1023 #217901:
Skúsim podrobnejšie, pretože mám čas ?

Z-priechody sú super, ale iba v prípade, ak sú správne (nie ako pri BoryMall) a ak oddelujú odlišné smery premávky. V opačnom prípade sa chodec minimálne raz približuje ku komunikácii chrbtom, čo je nebezpečné. Druhá vec je kapacita tých Z-priechodov v Dúbravke. Viac matiek s kočíkom, bicykel, ľudia s kufrom a nehovorím o nejakom školskom výlete a je problém.

Zvršok môže byť tichší ako BKV, ale celá ta rekonštrukcia a použité prvky na mňa pôsobia, ako keby sme mali rok 1991. Ak by sa vtedy urobila takáto rekonštrukcia, potom by to bolo "z iného sveta".

K tej signalizácii. Myslím si, že v Európe je iný trend: dopravné upokojovanie a preferencia nemotorovej a verejnej dopravy. Očakával by som teda, že by sa namiesto budovania jedného priechodu riadeného signálmi postavia dva bez signálov, prípadne s fyzickým spomaľovacím prahom a optickou alebo akustickou psychologickou brzdou. Takto je to o zelenej vlne pre autá (preferencia fungovala pre električky a nefunguje, chodci preferenciu nemajú).

Tá rekonštrukcia určite pomohla, ale potenciál bol inde a tá pomyselná latka je podľa mňa dosť nízko.

Bol som už na stretnutí k rekonštrukciám, viem ako policajti reagujú, ale tuto, mám pocit, úplne chýbala akákoľvek nadčasovosť.
Reply on: Ámos #217902:
Na zatrávnenie Ti už odpovedali iní.
Za vypnutú preferenciu nemôže rekonštrukcia. Preferencia tam bola a fungovala.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.