Nie, tiez mam pocit ze je to blbost. Ale historia vedy a techniky je plna zvlastnych napadov. Posuvaju vsak vedomosti dalej. Tak si ten sarkazmus strc dakam.
ty tupec,magor si jedine ty,vodic MHD si zasluzi obdiv a uctu a hlavne na L70,aby ta v bezpeci dopravil tam kam ides,tak maj uctu k vodicom MHD
myslim ze v kabine maju velmi teplo,tak to nerobi kvoli tomu,ale aby ste nestali při prednych dverach jak také telata a branilu mu vo vyhlade a to opat aby vas dopravil v bezpeci,tak uz to pochop
mam pocit,ze v tejto diskusii vladne vojna medzi vodicmi a cestujucimi,namiesto toho aby sa hladali spolocne riesenia,aby to fungovalo lepsie
Čo je na tom finančne nákladné? Jeden narazený vrt stojí cca 500€, 3 kW čerpadlo, ktoré poleje celú Záhradnícku, okolo 1000€, časový spínač, je to úplne smiešny náklad.
Žiadna pitná voda, žiadne technológie.
Polievanie automatickým zavlažovaním je finančne nákladné a upustili od neho už aj správcovia tratí v západnej Európe, takisto aj v Poľsku. To, že tráva pri 35 stupňoch zožltne, je úplne prirodzené, skôr je neprirodzené, že v takejto teplote je nejaký trávnik neprirodzene zelený. A kde si došiel na to, že zavlažovanie na trati na Záhradníckej je napájané zo studne? Ja som na tej stavbe bol a o žiadnej studni teda rozhodne neviem. Tam je to napojené, ak sa nemýlim, z nového vodovodného potrubia pod cestou, čiže sa polieva pitnou vodou.
Trať nebola zatrávnená kvôli tomu, že to Schlosser nechcel, pretože jemu sa páčil otvorený zvršok. Ty si nepamätáš, ako pred dvomi, či tromi rokmi na verejnej diskusii ohľadom modernizácie trate v KV začal vykrikovať na ľudí, že tráva nebude a keď bude, tak si ju majú osobitne zaplatiť? Samozrejme, že je hlúposť tá legenda o spodnej vode.
To je pekna pipovina toto. Predpokladam ze logika za tym je taka, ze sa s tymi vozmi budu moct potom polievat aj ulice.
To je ten chybny dojem, ze ked co kupime z eurofondov je zadarmo a teda to moze byt aj blbost. To ze to casom bude stat dvakrat tolko, ako zavlazovaci system uz nikto nezrata.
Na hviezdku trava umrela, ze ju polievali az moc. Odhnila
Ja so moc zvedavý ako to bude fungovať v praxi, na to sa teda pôjdem pozrieť! Najmä ak to bude mať rovnaký pantograf ako na dobíjanie, takže to bude musieť ísť viac menej v presnej dráhe (odchýlka možno 30 cm?).
Pamatame L39 rano namraza na oknach zvnutra ? . Inak vcera to bol iny pripad ako kosa v kabine nakolko si vodic este aj okienko nachvilu pootvoril ked sme stali na semaforoch.
To sa dialo kedysi aj pri Karosách. Pri otvorení prvých dverí ti dokonalo vyvetralo kabínu a nohy ti mohli odmrznúť pri celodennej šichte.
Väčšina mala všakovaté upchávky + pridanú hadicu z kúrenia z predného radiátora ktorý bol na vstupe pri prvých dverách.
Pri Ikarusoch mali dobre oddizolovanú kabínu. Tam s dverami problém nebol. Tu bolo však pravidlo absolútne nevykúrený salón, kde si ani ruku niekedy nevedel bez rukavíc udržať na tyčiach ...
Toto sa deje predovsetkym v zimnom obdobi. Podaktori vodici naschval zastavuju prvymi dverami za oznacnikom (alebo co najdalej od ludi), aby dvere nemuseli otvorit a tak si pustat zimu do kabiny. Ak vozidlo nema dopytove tlacidlo pri prvych dverach, tak ani klopkanie nepomoze a treba sa prejst k druhym dveram... Cest vynimkam.
Treba vyskusat zaslanie podnetu na vodica, ak to robi pravidelne.
Bohuzial toto sa skutocne v poslednej dobe vyskytuje a to vo zvysenej miere. Hlavne ze potrebujeme 5-dverove autobusy. Zial, ide o dalsi dosledok anarchie v DPB ktora sa systematicky zavadzala v ostatnych rokoch. Ziadna kontrola, ziadne vyzadovanie dodrziavania predpisov, ziadne spravodlive hodnotenie vodicov...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk