Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://fortune.com/2016/10/28/swiss-rail-operator-sbb-bitcoins/
Tu to je uvedene explicitne: "While bitcoins can be purchased, they won’t be accepted as payment at the machines, meaning ticket revenues will be unaffected by changes in the bitcoin exchange rate."

Takze v ziadnom pripade nejde o kupovanie CL. SBB bude v zmysle clanku iba sprostredkovatel predaja meny. S dopravou a kupovanim cestovnych listkov to ma presne nic.
Reply on: zakaznik #217707:
Tvoj citat je odveci tak ze si ho uplne vytrhol z kontextu debaty kde sme sa bavili o EP a jej moznych nahradach, pripadne dalsich formach elektronickeho predaja cestovnych listkov. Konkretne bol ten citat reakciou na tvoj napad aby cestujuci scanoval nejaky oznacovacom generovany QR kod vo vozidle pomocou mobilnej aplikacie dopravcu/koordinatora. Na to som reagoval ze dnes je trendom presun k plateniu cestovneho priamo beznou platobnou kartou (Londyn, Ostrava, v horizonte 1-2 rokov Brno...).

Ako s tym suvisi to ze SBB bude v automatoch predavat bitcoiny nie je vobec zrejme, ale okrem subjektu to s dopravou a platenim cestovneho nema nic. Aj keby eventuelne zaviedli platenie cestovneho bitcoinami (o com zatial nikde nic neuvadzaju), stale ide o PREDPREDAJ listkov v AUTOMATE, co je nieco fundamentalne odlisne od toho o com bola debata z ktorej si vytrhol ten citat, kedze ten sa vztahoval na elektronicke odbavenie cestujucich vo vozidle, nie na predpredaj CL (tam karty nie su trend, ale samozrejmost uz niekolko rokov) a navyse scanovanie QR kodu tam je kvoli tomu ze tak proste taketo platby bitcoinami funguju.
Reply on: 810zssk #217706:
Co, aky rozdiel? Co s cim porovnavas?
Ja som ta citoval, takze nerozumiem akym sposobom je tvoj citat odveci.
Reply on: zakaznik #217702:
Apropo, ak ti nie je pochopitelny ani rozdiel medzi predpredajom a samoobsluznym predajom vo vozidle, tak neviem o com sa tu vlastne chces bavit.
Reply on: zakaznik #217702:
Uplne mimo, ale nevadi.
Reply on: zakaznik #217702:
Vidieť niečo úžasné v úlete zvanom bitcoin je také... nooo... aj tak by to autocenzor zmazal.
Reply on: 810zssk #217701:
Vidím, že zatiaľ nie je vobec známe, ako chcú tie lístky predávať. Kazdopadne, na tvoje "Trendom vo verejnej doprave je pouzivanie beznych bankovych kariet" nemohol reagovat nikto kompetentnejsi, nez SBB. ?

Toto povazujem za velku vec, najvacsiu vo verejnej doprave za posledne roky. Svajciarske zeleznice su predsalen nieco ine, nez nejaka elektricka v Edimburghu alebo metro v Spanielsku.
Reply on: zakaznik #217700:
Vidis tam nieco aspon vzdialene pripominajuce to co so navrhoval ty?
Reply on: zakaznik #217699:
Aha, zaostalí Švajčiari idú šaškovať s QR kódom! ? ? ?
Švajčiarske železnice predávajú bitcoin v automatoch a asi chystajú cestovanie za bitcoiny
http://www.sbb.ch/en/station-services/services/further-services/bitcoin.marketingurl_$$$en$$$bitcoin.html
? ? (opraveny link)
Švajčiarske železnice predávajú bitcoin v automatoch a asi chystajú cestovanie za bitcoiny
http://www.sbb.ch/en/station-services/services/further-services/bitcoin.marketingurl_$$$en$$$bitcoin.html? ?
Reply on: piggee #217694:
Nemáš tam preklep? Určite myslíš - nahraté? Nemá tam byť "s"? ?
93 samozrejme zmysel nestrati, kedze obsluhuje aj casti pre ktore by cesta na elektricku bola pri ceste na stanicu zachadzkou.

Sucasne linkovanie busov v Petrzalke uz rata s existenciou elektricky. Nic nebude treba menit.
Reply on: fanatikmhd #217690:
"93 v princípe tiež stratí zmysel" - To ale za predpokladu, že by mala električka po celej trase preferenciu a obnovila sa trať po Štefánikovej. Inak L93 z hľadiska jazdnej doby pre tých, čo bývajú na sídlisku Lúky je ďaleko atraktívnejšia z donedávnej osobnej skúsenosti.
20minút L93 versus 17minút L95 + (minimálne) 17minút L1 aspoň teraz. Pravda po dobudovaní električkovej trate až na koniec Petržalky sa trasa narovná a ušetria sa nejaké minúty, ale L93 zostane zrejme rýchlejšie spojenie.
Reply on: fanatikmhd #217690:
(sarkasm on)A potom uzavru Mostovu a nahrate je cele mesto(sarkasm off) ?
Reply on: S499.1023 #217677:
Jasné, ale to sa bude musieť riešiť aj v prípade dokončenia Filiálky a predĺženia viedenských rexov na Filiálku (aj keď to budú tak dve Šestiny zo súčasnej vzdialenosti BAPe - BANM - HLST.

Inak ktovie ako by to bolo využívané dnes, keby sa RExy predĺžili, nestáli by na ÚNS a boli by zaradené v IDS. Také piatkové spojenie Petržalka - business centrá pri Poluse by mohlo byť atraktívne po dostatočnej propagácii.
Reply on: fanatikmhd #217690:
A teda elektricka na DD uz nie je v plane? ?
Reply on: zlomok #217689:
Tak tak, dlhé diely sú ako jediné nádejné na kapacitné gumokoly, ale...vzhľadom na kopcovitosť terénu tiež volím verziu elektro gumokolu s vrchným vedením (čítaj trolejbus)... Keď si predstavím nosné linky v Bratislave (centrum-iná mestká časť, tak máme linky 21, 83, 63, 93, 95, 201/202, 78, 75 (samozrejme aj kopec daľších, ale ako názorný príklad)... Pri všetkých uvažovaných radiálach električiek ktoré sú stále a donekonečna predkladané mestu je každá táto linka (pri zahrnutí aj nových tratí) vo viac ako 80% trasy vedená práve koľajovo..... 95 - budúca električka po janíkov dvor, 93 v princípe tiež stratí zmysel (99 z tých pár zastávok povedľa trate dovezie k elebimbam), 83 pri trase pražská-tesco lamač-dúbravka rovnako zanikne, 21 pri predl´žení po bory môže tiež zaniknúť (DNV sa pomaličky tiež rozrastá, a pri investícii vedenia trate priamo do DNV (btw, ZSR tam rovnako planuju svoje zastavky) zaniká 21... nasledne elebimbam trat do (po dopravnej stranke) najhorsie sidliska - dolne hony dokaze nie len uzivit....ale nahradit dosavadne linky 201/202... a zrazu mi ostava z tychto liniek take kvantum clankovych vozidiel....ze aj 41 ci 82 by bola vypravena klbova a furt by ostali clankove vozy + vsetky sola vo vozovniach.
Bratislava ma totiz jeden problem - nechce sa tahat do vysky. Viac a viac bytov, v nizsich a nizsich budovach (neratam teraz novovznikajucu fuxovu ulicu)...teda logicky sa tahame do dialky od centra..a ludia potrebujuj ist do mesta...je pravda, na uslintane metro o ktorom sa bude snivat nemame. Metro potrebuje aspon raz tolko ludi nez je v Bratislave....teda..pokial nenarazime na ropu dakde....Elektricka je vhodny variant.... len treba tahat....a nie len sto kilometrove radialy...ale aj priesecniky (pionierska-nova doba-pri jazere ci zatisie (ZST nove mesto) - tomasikova - prievozska (radiala do prievozu).....

Trojclankove vozidla su sice paradne, o tom potom....ale fakt, maju zmysel pre novotvorene metrobus linky kde ma vlastny koriudor a lieta.....nie na tunajsie vyluky, nie na tunajsiu premavku...a nie pchat na cestu dalsie velke vozidlo. Auta treba vyhnat, a to ani 10clankovy autobus nedokaze.....

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.