Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: birch #217442:
Za mňa nech to v zime radšej ani nerobia. Nech to zatial zaplátajú, aby to do jari vydržalo. Následne už dobre pripravený a vysúťažený projekt nech sa realizuje.

Súhlas s tým že toto mali pripravovať už minulú zimu.

Sa nečudujem že to KDI nechce povoliť mimo prázdnin.
Si pamätám testovanie bus pruhu na moste. Zápchy boli až po Petržalskú stanicu. Pri rekonštrukcii to chcú uzavrieť celé.

Reply on: david1 #217441:
Ja rozumiem, že to nie je jednoduché. Ale na prípravu mali koľko mesiacov a počas nich komunikácia minimálna.

A keď sa teraz niekto pýta, tak sa tvária, že vlastne nič nesľúbili. A že je stále možné, že to stihnú.
Ale obstarávanie neukončené, na výmenu jedného pruhu bude treba mesiac, do konca roka zostávajú iba mesiace dva vrátane Vianoc, KDI nechce o uzávierke mimo prázdnin ani počuť a magistrát na nich páky nemá -> tak o čom sa bavíme, veď je viac ako zrejmé, že to do konca roka nebude. Načo táto hra?

Ale každý si názor urobí sám a snáď to aj zohľadní vo voľbách. Aj keď vždy môže byť aj horšie, že áno...
Reply on: birch #217439:
V tomto prípade nejde o výhovorku. Aj pôvodný povrch na moste SNP nevedeli položiť naše socialistické podniky. Zavolali si na pomoc firmu z kapitalistického Rakúska. Ten povrch tam je doteraz. Ten most je v neustálom pohybe čo isto potrebuje iné technologické riešenie , aby to zase toľko vydržalo .
Reply on: Marek1978 #217435:
Ahá, teraz už rozumiem, prečo je asfalt na väčšine petržalských nadjazdov v takom zúfalom stave. Ešte stále neprišli na to, ako ho vymeniť, a to pre "odlišné technologické nároky na rekonštrukciu vozovky na mostoch".

Most SNP je určite mimoriadne technické riešenie, ale takáto výhovorka je rovnakej kategórie ako výhovorka na bomby pri výstavbe nového Starého mosta. Kúsok pravdy upravený a nafúknutý v prospech toho, komu sa to hodí.
Reply on: 810zssk #217437:
Ja by som sa k tomu postavil rovnako posmešne ako Ty, ibaže som zažil ako vodič poučil cestujúcich, že mu nedali znamenie na zastavenie na zastávke na znamenie. Pri tom takmer všetky dvere boli označené na otvorenie. Samozrejme, že zastavil a podľa pokynov aj usmernil a poučil prítomných cestujúcich, ale to bolo iba raz a odvtedy na tých zastávkach zastavujú, pretože nikto to nerobí podľa toho usmernenia..
V SR sa množia zákony, vyhlášky, poriadky, kde sa určia pravidlá a vzápätí sa začne udeľovať výnimka za výnimkou prípadne sa to demonštratívne porušuje. A my Slováci sme ticho !
Stačí ráno prejsť autom tunelom Sitina predpísanou rýchlosťou 80 km/h a človek sa stane nepriateľom národa !
Zatiaľ mi to vychádza, že akékoľvek nariadenie chápe väčšina z nás ako vec, ktorú treba nedodržiavať....
Reply on: patrik444 #217436:
"Zastavujú na zástavkach kde im nikto nedal znamenie zastaviť, ale iba otvoriť dvere !"
Uff, to je hrozne! Co ak bol zamer cestujuceho vystupit cez tie dvere za jazdy?

Inak ide o tradicne DPB-diletantstvo.
Možno sa táto téma už niekde na tomto portáli riešila, ale viete mi niekto povedať, prečo DP Bratislava má vo svojich vozidlách dve tlačítka na vystupovanie ? Jedno je na otvorenie dverí a druhé na znamenie. Teraz, keď z nejakého dôvodu zavádzajú množstvo zastávok na znamenie to spôsobuje úplný zmätok !
Ľudia stláčajú iba otváranie dverí a vodiči musia zastavovať, pretože by zbytočne dochádzalo ku konfrontáciám. Zastavujú na zástavkach kde im nikto nedal znamenie zastaviť, ale iba otvoriť dvere !
Osobne napíšem podnet na DP a požiadam, aby bolo iba jedno. Ak niekto vystupuje, tak potrebuje otvoriť dvere, čiže de facto dá znamenie, že potrebuje zastaviť !
Budem rád, ak mi niekto vysvetlíte, či ide o nejaký technický problém alebo o čo vlastne ide !
Reply on: Valec #217432:
Aaa, tak díky ja som tam klikal na ten button. Aspoň tie vozidlá na mape sú po novom na pochválenie. ?
To komu vadil prehľadný cestovný poriadok, ktorý som používal aj v mobile na www.dpb.sk a urobil z toho guláš? Ach jaj, tomu sa povie vývoj... ?
Reply on: 810zssk #217429:
Presne tak. Mmch., Raaberbahn = GySEV.
Reply on: piggee #217419:
Nejazdi pod hlavickou Raaberbahn. Ide nadalej o spoj OBB s vozidlom Raaberbahnu.
Reply on: Petto #217388:
Firewall niekde po ceste od Teba do internetu. Chce sa to pripojiť na port 444.
Reply on: Peon #217423:
Danubiana je otvorená celoročne. Je to celkom pekný cieľ na výlet.
Reply on: volod #217425:
Na pochopenie vety "54 db IKARUS autóbusz, 1 db ZIU-9 trolibusz" netreba ani veľmi po maďasky vedieť. ?
Ventus Siemens z Petržalky/do Petrźalky pre Peona ći kto to tu sa dopytoval:
V prac dni príchod Pta o 7.44, odchod 8.15, potom 15.44 a odchod 16.15 ešte je čosi aj v noci 21.44 a 22.45 odchod, víkendy 9.44 a 10.15 a poobede tušim po 17 asi 17.44 a 18.15 odchod. Vźdy je to pár vlakov jedna a tá istá súprava v danej dvojici časov, proste príchod a odchod, fyzicky koľko sa ich strieda neviem uź ale podla toho co som videl su to tak 4 supravy

Mimochodom BKV Budapešt odpredáva Ikarusy, odpredáva 54ks Ikarusov rady 435, 260 aj 280 v cenách od 700 do 1200€ bez DPH, zrejme tam budu aj trolejbusy, madarsky neviem ani slovo.

http://www.bkv.hu/hu/megvasarolhato_hasznalt_eszkozok/54_db_ikarus_autobusz_1_db_ziu9_trolibusz_2016

.....rozbíjajte prasiatka, hurá vianočné darčeky.....?
iba sa mi to zda alebo naozaj vypli preferenciu elektriciek v Dubravke?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.